داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

نتایج ضعیف فوتسال بانوان سمنانی


 دبیر هیئت فوتبال استان سمنان در پایان المپیاد ایرانیان و با اشاره به نتایج ضعیف تیم گرمسار در این رقابت‌ها، گفت: دریافت 60 گل حیثیت فوتسال بانوان سمنان را زیرسئوال برد.

مجتبی رضوانی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: در ارتباط با برگزاری مسابقات مرحله نهایی فوتسال بانوان سومین دوره المپیاد ورزشی ایرانیان که در گرمسار برگزار شد و یک تیم نیز از شهرستان گرمسار در این بازی‌ها شرکت کرد، سئوالات و اعتراضات متعددی از طرف برخی از شهرستان‌ها خصوصاً‌ بانوان فوتسالیست استان مطرح شد.
وی افزود: در مسابقات مرحله مقدماتی این بازی‌ها که قرار بود در تهران برگزار شود، به دلیل محدودیت شرایط سنی اعلام شده از طرف المپیاد تشکیل تیمی شایسته و خوب که بتواند حضوری قابل قبول در این بازی‌ها داشته باشد، میسر نشد.
دبیر هیئت فوتبال استان سمنان افزود: با توجه به کمبود بازیکن با شرایط سنی اعلام شده، تیمی از استان در مرحله مقدماتی این بازی‌ها حضور نیافت.
رضوانی ادامه داد: پس از صعود دو تیم از مناطق مختلفی که مسابقات المپیاد بانوان در آنها برگزار می‌شد، قرار بود جمعاً ‌12 تیم مرحله نهایی مسابقات را برگزار کنند که با هیئت فوتبال استان سمنان برای قبول میزبانی این مسابقات تماس گرفته شد.
وی تصریح کرد: ما به دلیل حضور نداشتن تیمی از استان سمنان در مرحله نهایی با میزبانی این مسابقات مخالفت کردیم و حتی پس از پیشنهاد فدراسیون مبنی بر اینکه در صورت قبول میزبانی، تیمی از استان نیز به صورت افتخاری می‌تواند در این بازی‌ها شرکت کند به دلایلی باز هم با میزبانی مسابقات موافقت نشد.
دبیر هیئت فوتبال استان سمنان اضافه کرد: پس از تماسی که راساً از ستاد المپیاد سازمان تربیت‌بدنی و امور ورزش بانوان فدراسیون فوتبال با یکی از مسئولان اداره کل تربیت‌بدنی استان سمنان به عمل آمد و قول‌هایی که در ارتباط با مسائل مالی و هزینه برگزاری مسابقات داده شد، این مسئول تصمیم به میزبانی این مسابقات در گرمسار گرفت.
رضوانی ادامه داد: حضور یک تیم از شهرستان گرمسار در این بازی‌ها نیز بدون مشورت و هماهنگی با نائب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان سمنان راساً صورت پذیرفت.
وی تصریح کرد: تیمی بسیار ضعیف و ناتوان از شهرستان گرمسار در این مسابقات حضور یافت که با دریافت بیش از 60 گل و بدون حتی یک گل زده در طول بازی‌ها موجب شد تا حیثیت فوتسال بانوان استان زیرسئوال برود.
دبیر هیئت فوتبال استان سمنان اضافه کرد: مشکلاتی نیز در خصوص تعداد سهمیه استان سمنان در مسابقات رسمی فدراسیون برای مسابقات آتی به وجود آورد که جوابگوی آن به طور حتم مسئول یا مسئولانی که در اداره کل تربیت‌بدنی هستند که با این پیشنهاد موافقت کردند.
رضوانی اضافه کرد: در حالی که هزینه‌های مربوط به برگزاری مسابقات فوتبال نوجوانان المپیاد آقایان که آن هم در گرمسار برگزار شد با توجه به مشکلات مالی موجود هنوز به هیئت فوتبال استان پرداخت نشده است، پرداخت هزینه‌های برگزاری و جانبی و حاشیه‌های مسابقات فوتسال بانوان هم قبل از آغاز مسابقات و واریز آن به حساب هیئت ورزشی دیگری که هیچ ارتباطی به آن ندارد خود جای سئوال دارد.
دبیر هیئت فوتبال استان سمنان گفت: باید علت آن بررسی شود و پاسخ قانع کننده‌ای از طرف مسئول یا مسئولانی که در اداره کل تربیت‌بدنی این موضوع را هماهنگی کرده‌اند، داده شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد