داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

عامل درگیری مسابقه فوتبال در یزد شناسایی و محروم شد

مجتبی شریفی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: در دقایق پایان بازی حسن شاندیزی نسبت به عملکرد داور بازی اعتراض می کند که به خاطر این اعتراض دو بازیکن از تیم های پیام و تربیت یزد با یکدیگر درگیر می شوند که از نظر کمیته انضباطی شاندیزی عامل اصلی شروع درگیری در یزد است.

وی تاکید کرد: شاندیزی به عنوان نفر اول شروع این درگیری تا اطلاع ثانوی از همراهی باشگاه خود محروم شده است و کمیته انضباطی در خصوص دو نفر دیگر که در این دعوا نقش داشته اند دچار شک و شبهه است که به محض مشخص شدن موضوع به اطلاع رسانه ها خواهد رسید.
بنا بر گزارش های رسیده برخی بازیکنان تیم پیام پس از آن که داور در دقایق پایانی بازی یک پنالتی به نفع تیم تربیت یزد گرفت و اعلام پایان بازی کرد با بازیکنان حریف درگیر و به زد و خورد پرداختند.
رئیس کمیته انضباطی در خصوص زمان رسیدگی و صدور حکم این درگیری گفت:‌ در خصوص دو نفر از عوامل این درگیری نظر قطعی وجود ندارد و بدون شک بعد از جمع آوری نظر داوران و دیدن تصاویر دوربین های تلویزیونی تا روز چهارشنبه هفته جاری کمیته انضباطی نظر نهایی خود را اعلام خواهد کرد.
وی با اشاره به حضور هواداران تیم تربیت یزد در زمین نیز تصریح کرد: این موضوع نیز در دست بررسی قرار دارد، چرا که هوادار نباید به هیچ عنوان حتی بعد از تحریک شدن وارد زمین شوند و به زد و خورد بپردازند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد