داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

سرمربی استقلال جنوب: افشاریان مرا زد و عینکم را شکست!

خداداد افشاریان
.
هفته گذشته باز هم در فوتبال ایران شاهد اتفاقات حاشیه ای بودیم که یکی از این اتفاقات در بازی استقلال جنوب و شهرداری یاسوج به وجود آمد و سر و صدای زیادی هم به پا کرد.

به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران، واقف جعفردخت سرمربی استقلال جنوب که تیم میهمان این دیدار بود در خصوص اتفاقات این مسابقه می گوید:" در طول بازی استقلال جنوب و شهرداری یاسوج اتفاقات تلخ زیادی افتاد که مهمترین آن ضرب و شتم من توسط افشاریان و شکستن شیشه عینکم توسط او بود."
او ادامه می دهد: ما در بازی حساس خود در برابر شهرداری یاسوج میهمان این تیم بودیم که اتفاقات زیادی در این بازی رخ داد.نا داوری و سنگپرانی تماشاچیان امان ما را بریده بود  و پس از اعتراض من‌،داور بازی تصمیم به اخراج من گرفت، خداداد افشاریان که رییس کمیته داوران یاسوج بود بدون هیچ دلیلی به ضرب و شتم من پرداخت و عینکم را شکست."
جعفردخت در پایان حرف هایش می گوید:": در نیمه دوم و درزمانی که به دلیل حمله تماشاچیان از ورزشگاه خارج شده بودم، بازیکنان ما که به دروازه حریف حمله می کردند با پرتاب سنگ مواجه می شدند و حتی از حضور در  درون زمین حریف منع می شدند.تمام اظهارات خود را به کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام کرده ایم و منتظر تصمیم آنها در این زمینه هستیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد