داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

فهرست داوران برگزیده ایران مهرماه به کنفدراسیون اعلام می شود

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال از اعلام فهرست جدید داوران الیت(برگزیده) ایران به AFC تا اوایل مهرماه و قرار گرفتن یک داور جدید در این لیست خبر داد.

مسعود عنایت اظهار داشت : ایران درحال حاضر با داشتن ۶ داور الیت به همراه ژاپن از بیشترین تعداد داوران نخبه آسیا برخوردار است که تلاش داریم این تعداد سهمیه را در سطح فیفا و AFC حفظ کنیم.
عنایت تصریح کرد: البته با بازنشسته شدن مسعود مرادی در پایان سال جاری میلادی (۱۱دی) یک سهمیه ایران درلیست داوران الیت کاهش می یابد ولی درصدد هستیم با معرفی یکی از داوران باتجربه همچنان ۶ سهمیه ایران را حفظ کنیم.
وی از محسن قهرمانی، سعید بخشی زاده و تورج حقوردی به عنوان گزینه های جایگزینی مسعود مرادی برای قرارگرفتن در لیست داوران الیت نام برد و اظهار داشت: یکی از این سه داور پس از کسب نمرات لازم از سوی ناظران AFC و عملکرد موفق در مسابقات بین المللی جایگزین مسعود مرادی خواهد شد تا همچنان ۶ سهمیه ایران در لیست داوران الیت حفظ شود.
عنایت یادآور شد: محسن ترکی، سعید مظفری زاده، هدایت ممبینی، علیرضا فغانی و یدالله جهانبازی ۵ داوری هستند که در حال حاضر در لیست الیت قراردارند و جزو داوران مطرح ایران در سطح آسیا به شمار می روند.
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال با بیان اینکه ایران با داشتن ۳۰ داوربین المللی در رشته های فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی و بانوان جزو کشورهای پیشرو در داوری آسیاست، اظهار داشت: این موقعیت برای فوتبال ایران بسیار ارزشمند است و باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم تا ضمن حفظ این جایگاه ، شرایط بهتری را برای پیشرفت بین المللی داوری ایران فراهم کنیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد