داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

عنایت با حمایت مطلق از اشتباهات داوری به جامعه داوران دهن کجی می کند

کارشناس داوری فوتبال کشور با انتقاد از عملکرد داوران در لیگ دهم گفت: عنایت با حمایت مطلق از اشتباهات داوری به جامعه داوران دهن کجی می کند.


رضا غیاثی خاطرنشان کرد: عنایت مدیر توانمندی برای کمیته داوران فدراسیون می تواند باشد به شرطی که همیشه نظارت فیزیکی در رقابت های مختلف داشته باشد.
وی ادامه داد: رئیس کمیته داوران عنوان کرده که در صورت حضور در کلاس های تدریس فیفا داوران ایران را می تواند حتی از بیرون مرز ها نیز کنترل کند در حالی که این امر هرگز میسر نخواهد شد.
وی افزود: عنایت تنها در صورتی می تواند اشتباهات داوری را به حداقل برساند که در ایران حضور داشته باشد و از نزدیک شاهد قضاوت داورانش باشد.
غیاثی گفت: بهترین داوران را از لحاظ آمادگی جسمانی داریم اما طرز استفاده از این داوران مهم است که متاسفانه رئیس کمیته داوران نمی داند چگونه از داشته هایش استفاده نماید در حالیکه برای هر بازی شرایط ویژه ای وجود داشته و باید داور مخصوصی را برای هر دیدار انتخاب کرد.
رئیس سابق کمیته داوران عنوان کرد: امسال داوری نسبت به سال گذشته بسیار ضعیف تر شده و عنایت نیز با گوش نکردن به انتقادات دلسوزانه و حمایت های مطلق از داوران به جامعه داوری دهن کجی می کند.

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین زنده دلی سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:35 ب.ظ http://www.brujerd-sport4.persianblog.ir/

سلام.خسته نباشید.از اینکه اطلاع رسانی به جامعه داوری را انجام می دهید کمال سپاس و تشکر را دارم.موفق باشید همکار عزیز.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد