داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

مسئولیت عسگری در کمیته داوران موقتی است/ انتخاب مسئول از هیئت رئیسه

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با تاکید اینکه مسئولیت حسین عسگری در کمیته داوران موقتی است، گفت: مسئول اصلی این کمیته از بین اعضای هیئت رئیسه فدراسیون انتخاب خواهد شد.

هادی آیت اللهی اظهار داشت: پس از کناره گیری آقای عنایت از کمیته داوران نام حسین عسگری همواره در بین گزینه‌های موردنظر فدراسیون قرار داشت تا با توجه به شناخت و آشنایی ایشان از وضعیت داوری فوتبال کشور، کمیته داوران با این جابه‌جایی کمترین هزینه را متحمل شود.

آیت اللهی در خصوص پیشنهاد هیئت رئیسه فدراسیون برای انتخاب مصطفی شهبازی و مغایرت تصمیم نهایی کفاشیان با انتخاب حسین عسگری تصریح کرد: آقای شهبازی هم نظیر آقای عسگری یکی از گزینه‌های مورد نظر فدراسیون بود که در نهایت آقای کفاشیان با سرپرستی موقت آقای عسگری موافقت کرد، چرا که نیاز بود تا در شرایط فعلی امور اجرایی کمیته و چیدمان داوری مسابقات تا زمان انتخاب رئیس اصلی این کمیته معطل نماند.

وی با تاکید بر اینکه قطعا رئیس آینده کمیته داوران از بین اعضای هیئت رئیسه فدراسیون انتخاب خواهد شد و حسین عسگری به عنوان دبیر کمیته داوران امور اجرایی را برعهده خواهد گرفت، گفت: فدراسیون فوتبال موظف به اجرای بخشنامه فیفاست که براساس آن رئیس کمیته داوران باید عضو هیئت رئیسه فدراسیون باشد، هرچند AFC در این زمینه به استقلال مسئول کمیته اعتقاد دارد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: حضور حسین عسگری به عنوان سرپرست در کمیته داوران موقتی است و هیئت رئیسه فدراسیون با جمع بندی تمامی جوانب کار و لحاظ کردن بخشنامه فیفا بزودی در خصوص انتخاب مسئول کمیته داوران تصمیم گیری خواهد کرد. 

حسین عسگری اواسط هفته جاری به عنوان سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال جایگزین مسعود عنایت شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد