داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

عسگری: از افرادی استفاده می‌کنم که مقبولیت داشته باشند

حسین عسگری  درباره شرایط کمیته داوران اظهار داشت: من یکسری کارهای فوری و جاری را انجام دادم. 

مهمترین مسئله ای که باید به فکر آن باشیم برگزاری کلاس آموزشی نیم فصل برای داوران لیگ برتری است. می خواهیم این کلاس ها در روزهای ششم، هفتم و هشتم بهمن برگزار شود.
وی با بیان اینکه به طور حتم در ساختار کمیته داوران تغییراتی به وجود خواهد آمد، ادامه داد: تازه وارد مجموعه شدم اما همان طور که از قبل گفته بودم باید در کمیته داوران از افراد با تجربه و کار بلد استفاده شود. افرادی که در جامعه داوری از مقبولیت برخوردار باشند. شماری از افراد را مدنظر دارم که به زودی آنها را وارد مجموعه می کنم.
سرپرست کمیته داوران عنوان کرد: برای اعضای کمیته داوران نیز افراد بزرگی را در سر دارم و منتظر بازگشت اعضای هیات رئیسه از قطر هستم تا این افراد را به آنها پیشنهاد دهم.
عسگری در مورد وضعیت محسن ترکی تصریح کرد: این طور که من شنیده ام AFC قضاوت ترکی را به غیر از چند مورد که تاثیری در نتیجه بازی نداشته تایید کرده است. البته ترکی را به کمیته داوران دعوت می کنم تا درباره قضاوتش صحبت کند.
عسگری در پاسخ به این سوال که آیا کمیته داوران از عنایت استفاده می کند یا خیر گفت: چرا از او استفاده نکنم؟ ایشان هم ناظر و هم مدرس هستند و حتما از وجود ایشان بهره می بریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد