داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

میر شیبانی :اشتباهات داوری به نفت ضربه زده است

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران با بیان اینکه نمی‌تواند در مورد اشتباهات داوران در لیگ صحبت نکند، گفت: اشتباهات داوران در بازی‌های اخیر به تیم نفت ضربات بزرگی وارد کرده است.

بهرام میرشیبانی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان مطلب فوق گفت: با توجه به احترامی که برای حسین عسگری قائلم باید بگویم نمی‌شود در مورد اشتباهات داوری صحبت نکرد زیرا در بازی‌های اخیر اشتباهات غیرعمدی داوران باعث شد تا امتیازات مهمی از تیم ما گرفته شود.

وی با بیان اینکه تا امروز از داوری‌ها راضی نبوده، افزود: با کادر فنی تیم بازی با استقلال را آنالیز کردیم و بدون تعصب باید بگویم داور دو پنالتی صددرص ما را در دقایق 43 و 44 را نگرفت که اگر این پنالتی اعلام می شد شرایط بازی به سود نفت تغییر می‌کرد. ضمن اینکه باید به امیرحسین صادقی به خاطر خطای شدید روی پورعلی گنجی کارت قرمز نشان می‌داد.

سرپرست تیم نفت اضافه کرد: در بازی با شهرداری تبریز تا دقیقه 85 بر روند مسابقه مسلط بودیم اما یک پنالتی اشتباه باعث شد سه امتیاز حساس آن مسابقه به شهرداری برسد. حتی من بعد از بازی به مظفری‌زاده گفتم اگر آن صحنه پنالتی باشد فوتبال را کنار می‌گذارم.  البته بعداً‌ خوشخوان ناظر بازی به  من زنگ زد و از من عذرخواهی کرد زیرا او هم به این نتیجه رسیده بود آن صحنه پنالتی نیست. امروز بازی تمام شده و این عذرخواهی‌ها فایده ندارد زیرا حق تیم بدون حاشیه نفت ضایع شده است.

میرشیبانی در مورد صحبت اخیر محمود یاوری سرمربی پاس همدان که اعلام کرده مسایلی را افشا می‌‌کند و اعتقاد دارد فدراسیون تیم را نفت را حمایت می‌کند، تاکید کرد:‌ محمود یاوری استاد و بزرگتر من است و من در این فوتبال خیلی چیزها را از او یاد گرفتم اما او به ما یاد نداد که وقتی یک تیم می‌بازد یا نتیجه نمی‌گیرد مسایل دیگر را عنوان کند. نمی‌دانم وی این چیزها را از چه کسی یاد گرفته و یا تحت فشار آنها را بیان کرده اما تاکید می‌کنم این چه حمایتی است که تیم نفت در بین تیم‍‌های قعرنشین است. اگر از ما حمایت می‌شد امروز در رده دوم بودیم نه در بین تیم‌های قعرنشین.

وی با بیان اینکه طی نامه‌ای به فدراسیون تمامی این مسایل را بازگو و در صدد احقاق حق تیم نفت است، در مورد دیدار هفته جاری تیمش برابر مس کرمان تصریح کرد:‌ تنها برای پیروزی مقابل مس به کرمان می‌رویم. ما دیگر به مساوی فکر نمی‌کنیم زیرا اگر یک بازی را ببریم و یک بازی را ببازیم ارزش امتیاز ما بیشتر از دو تساوی خواهد بود.

میرشیبانی در پایان گفت: همه بازی‌های باقی مانده تا پایان لیگ برای ما سنگین است اما کادر فنی و بازیکنان تمام تلاش خود را برای حفظ سهمیه تیم لیگ برتر انجام می‌دهند. با توجه به بازی‌های سختی که پیش رو داریم، امیدواریم که در لیگ بمانیم.

تیم فوتبال نفت تهران در پایان هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور با 20 امتیاز جایگاه هفدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر را از آن خود کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد