داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

غیاثی: پنالتی پرسپولیس دیده نشد، محمدی می‌توانست اخراج شود


سید رضا غیاثی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد صحنه مشکوک به پنالتی پرسپولیس در دربی 70 اظهار داشت:

بازیکن پرسپولیس پس از ورود به محوطه جریمه با دروازه‌بان استقلال تک به تک شد که محمدی مانع پیش‌روی رضایی شد و این صحنه یک پنالتی مسلم بود. در مورد جریمه شخصی درواز‌‌ه‌بان استقلال هم باید بگویم کارت زرد حتمی بود اما محمدی حتی می‌توانست اخراج هم شود.

وی ادامه داد: این صحنه در نقطه کور داور اتفاق افتاد و کمک داور اول باید به او کمک می‌کرد که متاسفانه کمک داور در این صحنه کمکی به قضاوت مسابقه نکرد.

غیاثی در مورد اینکه انتخاب محسن ترکی بعد از قضاوت دوباره این داور در دربی انتخاب مناسبی بود یا نه گفت: به عقیده من کمیته داوران بهترین گزینه خود را برای داوری دربی پایتخت انتخاب کرد.سعید مظفری‌زاده در دیدارهای اخیر در آبادان و تبریز اشتباهاتی داشت و ترکی بهترین گزینه بود.مهم نیست که ترکی دو مرتبه دیگر هم این بازی را سوت زده بود.

رئیس سابق کمیته داواران با اشاره به پیشنهاد خود به حسین عسگری برای استفاده از داور خارجی در دربی 70 گفت: نباید زیاد بر روی ملیت گرایی در قضاوت دربی تاکید کنیم. من به عسگری پیشنهاد دادم از داور خارجی برای این مسابقه استفاده کند و مطمئنم او نظرم را به فدراسیون منعکس کرده است.نباید برای این مسابقه که خیلی هم حساس است زیاد بر روی ملیت گرایی تاکید کنیم. باید از داوری استفاده کنیم که کمترین مشکل را برای فوتبال و فدراسیون ایجاد کند. در شرایط کنونی فوتبال بهتر بود که یک داور خارجی این بازی را سوت می‌زد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد