داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

مربی سپاهان: تصمیم داور،‌ بازیکن پیکان را مبهوت کرد


به گزارش خبرگزاری فارس، کریم قنبری پس از پیروزی 3 بر 2 سپاهان مقابل پیکان در پاسخ به این سؤال که چرا امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از این دیدار حاضر نشد، گفت: همه ما یک تیم هستیم و به خاطر فشاری که روی قلعه‌نویی بود صلاح این بود تا من به جای سرمربی تیم پاسخگوی خبرنگاران باشم.


وی ادامه داد: خوشحالم که با غیرت بازیکنان و توانمندی آنان قدرتمان را به حریف دیکته کردیم. البته سپاهان این روزها مشکلی دارد و نقطه ضعفش این است که پس از به ثمر رساندن گل اول اشباع می‌شود. با این حال بازیکنان پس از اینکه 2 بر یک از حریف عقب افتادند حملات متعددی را روی دروازه پیکان ایجاد کردند و در نهایت 3 امتیاز حساس را بدست آوردیم.

قنبری تاکید کرد:‌ هواداران سپاهان در این پیروزی سهم ویژه‌ای داشتند و با تشویق‌های بی‌امان خود موجب فشار بر پیکان شده و به بازیکنان تیم روحیه دادند.

وی در مورد داوری نیز گفت: در مورد صحنه پنالتی باید بگویم که اگر داور این صحنه را پنالتی اعلام کرد چرا رحمتی اخراج نشد و این درحالی بود که این دروازه‌بان کارت زرد هم از رفیعی نگرفت و اگر این صحنه پنالتی نبود چرا با اعلام آن سپاهان را اذیت کردند. جالب اینکه بازیکن حریف هم از اعلام پنالتی به سود تیمش مات و مبهوت مانده بود.

مربی سپاهان یادآور شد: در هفته‌های انتهایی لیگ برتر تیم‌های قعر جدول به صورت انتحاری بازی می‌کنند و به همین دلیل هفته‌های حساسی پیش روی سپاهان قرار دارد اما امیدوارم همچنان با تداوم پیروزی‌ها صدر جدول را حفظ کنیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
قاسم جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 ق.ظ http://1www.blogsky.com

با سلام
اولا بگم من از فوتبال خوشم نمیاد.
اما متاسفانه در کشور بسیار عقب افتاده ما همیشه دیواری کوتاه تر از داوران نیستند.
آنانی که به عنوان رئیس رسمی فیفا در ورزشگاه هستند و حقوقشان در یک بازی شاید یک دهم ضعیف ترین بازیکن است و همه وزنه ها روی اوست.
اشتباهات داوری جزء فوتبال است ولی هنوز بازیکنان و مربیان لیگ برتر!!!!! از این موضوع بی خبر اند
اخلاق از فوتبال رخت بر بسته و فوتبال پولی مرگ اخلاق در این ورزش است.
فوتبال ما واقعا مریض است و اگر به زودی تحت عمل جراحی قرار نگیرد حتما می میرد.
با تقدیم احترام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد