داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

غیاثی: پرسپولیس و دایی به خلافکار جایزه ندادند


سید رضا غیاثی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد اتفاق‌های رخ داده در دیدار جنجالی استیل آذین و پرسپولیس گفت:

شیطنت و ندانم‌کاری سوشا مکانی این دیدار را به جنجال کشید و باعث شکست تیم خودش هم شد. در صحنه‌ای که مکانی اظهار مصدومیت کرد به شعاع 10 متری او هیچ بازیکنی از تیم حریف یا تیم خودش حضور نداشت که بگوییم به دروازه‌بان استیل آذین برخورد کرده و او مصدوم شد.

وی ادامه داد: داور در صحنه‌ای که مکانی توپ را به بهانه مصدومیت به بیرون زد باید یک کارت زرد به مکانی می‌داد و یک خطای غیرمستقیم نیز به سود پرسپولیس اعلام می‌کرد زیرا مکانی شبیه‌سازی کرده بود.

رئیس سابق کمیته داوران فدراسیون فوتبال تاکید کرد: رعایت بازی جوانمردانه در قانون نیامده است بنابراین کار بازیکنان پرسپولیس و علی دایی درست بود و اگر آنها می‌خواستند توپ را به بازیکن حریف بدهند در واقع به خلافکار جایزه داده بودند. مکانی می‌توانست با زدن توپ به زمین حریف به راحتی وقت را به پایان ببرد اما او خواست با ابراز
مصدومیت وقت را به طور تضمینی تلف کند ولی کار دست خودش تیمش و کل فوتبال داد و بازی به جنجال کشیده شد.

غیاثی در مورد اعلام انحلال استیل آذین از سوی حسین هدایتی گفت: ایشان باید به تعهداتش طبق قانون پایبند باشد و حتی اگر نمی‌تواند تیم را اداره کند فدارسیون یک مدیر برای تیم معرفی می‌کند. هزینه‌های تیم را تا آخر فصل هدایتی باید بپردازد تا مسابقات به پایان برسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد