داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

ریاست کمیته را با اصرار کفاشیان پذیرفتم/ در مورد داوری اظهار نظر نمی کن

رئیس جدید کمیته داوران گفت: قصد پذیرش این مسئولیت را نداشتم ولی به اصرار کفاشیان و از آنجا که کسی دیگری نمی‌توانست این مسئولیت را قبول کند عهده‌دار این مسئولیت سنگین شدم.

مهدی تاج در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب افزود: طبق اساسنامه فیفا رئیس کمیته داوران می‌بایست یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال باشد و بر این اساس در نشست هیئت رئیسه فدراسیون پیشنهاد پذیرش این مسئولیت به بنده و آقای شفق مطرح شد که با اصرار آقای کفاشیان بنده این مسئولیت را پذیرفتم و آقای شفق نیز به عنوان رئیس کمیته عضوگیری فدراسیون فوتبال انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه در بحث داوری فوتبال دخالت نخواهم کرد،‌اظهار داشت: بنده تلاش می‌کنم تا به سیاست‌گذاری‌های کلان کمیته داوران بپردازم و از دخالت در امور داوری پرهیز کنم چرا که تخصصی در این زمینه ندارم و این گونه وظایف به عهده آقای عسگری خواهد بود و ایشان در مورد عملکرد داوران اظهار نظر خواهند کرد.

وی تصریح کرد: با تغییرات اخیر در کمیته داوران آقای عسگری و اعضای این کمیته به عنوان اعضای دپارتمان و مسئولان اجرایی همچنان به فعالیت خود ادامه خواهند داد و تغییر چندانی در وضعیت این کمیته صورت نخواهد گرفت.

وی ابراز امیدواری کرد به زودی اعضای جدید کمیته دوران نیز انتخاب و به هیئت رئیسه فدراسیون معرفی شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید اظهار داشت: سرمربی امید باید مورد تایید کارلوس کی‌روش باشد و از همین رو گزینه‌هایی را به ایشان معرفی کردیم تا ایشان با مذاکره و گفتگو با آنها با بررسی سوابق کاری آنها بهترین گزینه را برای هدایت تیم امید انتخاب کند.

وی تاکید کرد:‌ امیدواریم کارلوس کی‌روش بزودی در این زمینه به نتیجه برسد و برنامه‌های تیم فوتبال امید برای دیدار با تیم امید عراق در مسابقات مقدماتی المپیک لندن پیگیری شود.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در پایان در خصوص بخشنامه اخیر رئیس فدراسیون فوتبال به روسای کمیته‌های فدراسیون مبنی بر انجام نشدن مصاحبه با رسانه‌های گروهی بدون هماهنگی با فدراسیون فوتبال گفت: به منظور هماهنگی بیشتر و وحدت رویه در اعلام برنامه های فدراسیون با سیاست‌های کلان آن، فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت از این پس در بخش‌های خبری از طریق نشست‌های هفتگی یا ماهیانه با رسانه‌های گروهی برگزار شود و سیاست‌های کلان تنها از کانال رئیس فدراسیون، دبیرکل و یا سخنگوی فدراسیون فوتبال در اختیار رسانه‌های عمومی قرار بگیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد