داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

اغلب مشکلات لیگ در شهرستانهاست/ تاج ناگزیر شد ریاست داوران را بپذیرد

رئیس سازمان لیگ برتر با بیان اینکه بازدید نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا از لیگ برتر ایران اهمیت ویژه ای دارد گفت: اغلب مشکلات لیگ برتر متعلق به شهرستانهاست و باید تا قبل از بازدید نمایندگان ای اف سی برطرف شود.

عزیز محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب افزود: اغلب ورزشگاه‌های شهرستانها از مشکلات جزئی اما تاثیرگذاری در کسب امتیازات ناظران ای اف سی برخوردارند که این موارد را از طریق نمایندگان ویژه به این باشگاهها منعکس کردیم.

وی تصریح کرد: اختصاص جایگاه دوربین فیلمبرداری، جایگاه خبرنگاران، راههای ورودی استادیوم، بخش VIP، نور ورزشگاهها، اتاق دوپینگ و... از جمله مواردی است که در شهرستانها با کمبودهایی روبروست و امیدواریم با برنامه ریزی هیئت های فوتبال و باشگاهها برطرف شود.

وی با بیان اینکه امسال لیگ برتر ایران 74 درصد از امتیازات ای اف سی را کسب کرده است، اظهار داشت: سال گذشته از 800 امتیاز تعیین شده لیگ ایران 598 امتیاز را کسب کرد که نسبت به سال اول که توانسته بود از 500 امتیاز 304 امتیاز را کسب کند رشد بیشتری داشته است.

وی ابراز امیدواری کرد: امسال لیگ برتر ایران با بهبود شرایط ساختاری بتواند حدنصاب های لازم برای کسب چهار سهمیه آسیا را به دست آورد.

محمدی در خصوص کاهش تعداد تماشاگران در لیگ امسال تصریح کرد: امسال کاهش تماشاگر نداشتیم چرا که سال گذشته بیش از 8 هزار نفر میانگین هر مسابقه بوده و این در حالی است که امسال این رقم به 10 هزار نفر رسیده است.

عزیز محمدی از باشگاه‌های ملوان، راه آهن، پیکان، نفت تهران، شهرداری تبریز، تراکتورسازی به عنوان باشگاههایی که با مشکلات امکانات ورزشگاهی روبرو هستند یاد کرد و افزود: نمایندگان سازمان لیگ با سفر به این استانها توضیحات لازم را برای رفع نواقص موجود ارائه کردند.

رئیس سازمان لیگ برتر در مورد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و نداشتن ورزشگاه اختصاصی این دو باشگاه تصریح کرد: ای اف سی تاکیدی بر اختصاصی بودن ورزشگاهها ندارد چرا که در دنیا نیز بیشتر ورزشگاهها در اختیار شهرداری هاست. کنفدراسیون فوتبال آسیا تنها تاکید دارد که ورزشگاهها اجاره ای باشد که چنین وضعیتی را این دو باشگاه دارا هستند.

وی در مورد نشست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: فیفا بر حضور یکی از اعضای هیئت رئیسه با عنوان رئیس کمیته داوران تاکید دارد و بر همین اساس آقای تاج به عنوان رئیس جدید کمیته داوران انتخاب شد و از این پس آقای حسین عسگری به عنوان رئیس دپارتمان کمیته داوران فعالیت خواهد کرد.

وی تصریح کرد: تاج قصد پذیرش این مسئولیت را نداشت ولی با توجه به مشغله سایر اعضا ایشان ناگزیر شد این مسئولیت را بپذیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد