داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

اعتراض عجیب انصاری‌فرد به داور


به گزارش خبرگزاری فارس، محمد حسن انصاری فرد در دقیقه 80 زمانی که داور خطایی پشت محوطه جریمه به سود استیل آذین گرفت و به بازیکنان راه آهن کارت زرد نشان داد از جایگاه ویژه سریع خود را به کنار زمین رساند و به داور چهارم و ناظر مسابقه اعتراض کرد.


* مهدی تارتار سرمربی راه آهن نیز در دقیقه 83 زمانی که بازی به تساوی کشیده شد قصد انجام یک تعویض را داشت و می‌خواست مهاجم به میدان بیاورد که به دلیل تعلل داور چهارم به این مسئله اعتراض کرد و در نهایت داور چهارم بدون اینکه شماره بازیکنان تعویضی را بالا ببرد تعویض را انجام داد.

*عزیز محمدی که یکی از تماشاگران ویژه مسابقه استیل‌آذین و راه‌آهن است، وقتی با اعتراض خبرنگاران مواجه شد به ماموران انتظامی دستور داد افراد غیر خبرنگار را از جایگاه خبرنگاران بیرون کنند.

* سیروس دین محمدی و محسن خلیلی از جمله تماشاگران ویژه این دیدار هستند. ماتئوس بازیکن محروم استیل آذین نیز در جایگاه خبرنگاران حاضر شد.

* وحید نمازی مربی استیل آذین به داور اعتراض داشت که داور مسابقه تذکر جدی به او داد و گفت در صورت تکرار مجبور به اخراجش خواهد شد.

* محمود یاوری به بازی میلاد زنیدپور معترض بود و در یک صحنه به او اعتراض شدیدی کرد و در نهایت در ابتدای نیمه دوم این بازیکن را تعویض کرد.

*در اواخر نیمه اول آمبولانس دیگری جایگزین آمبولانسی که معدنچی را به بیمارستان برده بود، شد.

* یکی از نورافکن‌های ورزشگاه در نیمه اول روشن نمی‌شد که در اوایل نیمه دوم روشن شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد