داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

مستحق شکست مقابل ملوان نبودیم/ کنترل بازی از دست داور خارج شده بود

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران تاکید کرد، تیمش در مصاف با ملوان بندرانزلی استحقاق شکست را نداشته و با بدشانسی نتیجه را واگذار کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز مظلومی، سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از شکست تیمش برابر ملوان بندرانزلی با بیان این مطلب افزود: قبل از هر چیز به تیم ملوان این پیروزی را تبریک می گویم اما ما در هر دو نیمه برتر از این تیم بودیم. موقعیت‌های زیادی را روی دروازه ملوان ایجاد کردیم و سه مرتبه به تیر دروازه ملوان زدیم اما متاسفانه امروز، روز ما نبود و در نهایت نتیجه واگذار کردیم.

وی با اشاره به اینکه ملوانی‌ها به خوبی از حمایت تماشاگران خود استفاده کردند، اضافه کرد: ما در این دیدار موقعیت‌های زیادی را خلق کردیم اما روی بی دقتی یا بدشانسی توپ‌های ما تبدیل به گل نشد که البته معتقدم در نیمه اول ضربه بازیکن ما از خط دروازه گذشت. گرچه ممکن است کارشناسان نظری غیر از این داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال افزود: من دنبال قهرمانی جام حذفی بودم اما متاسفم که نتوانستیم به این مهم دست یابیم.

مظلومی خاطر نشان کرد: ما توانستیم نظم تیم ملوان را برهم ریخته و عمق دفاع آنها را هدف گرفتیم اما بازیکنان این تیم در هر شرایطی زیر توپ می زدند. ما حتی از مدافعان خود کم کردیم تا با تعداد نفرات بیشتر حمله کنیم و همه کار برای رسیدن به پیروزی کردیم اما توپ‌های ما به گل تبدیل نشد. اگر موقعیت برهانی در نیمه نخست و شانس گلزنی منتظری در نیمه دوم گل می‌شد، ما بازنده مسابقه نبودیم.

وی در خصوص عملکرد داور مسابقه ملوان - استقلال اظهار داشت: من فکر می کنم در نیمه دوم ملوانی‌ها پنج دقیقه وقت را نگاه داشتند اما داور فقط چهار دقیقه وقت اضافه گرفت. من هیچ وقت دنبال بهانه گرفتن نیستم و تنها تعجب می کنم که چرا داور فقط چهار دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در این رابطه اضافه کرد: شاید اگر داور 10 دقیقه هم وقت تلف شده محاسبه می کرد ما گل نمی زدیم اما به نظرم جهانبازی تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار گرفته و کنترل بازی از دستش خارج شده بود. وی باید دروازه بان ملوان را اخراج می کرد!

مظلومی با بیان اینکه حرکت فرهاد مجیدی در دقایق پایانی مسابقه اشتباه بود و این بازیکن استحقاق دریافت کارت زرد را داشت، افزود: شرایط بازیکنان ما یک مقدار به خاطر درگذشت ناصر حجازی بهم ریخته بود، البته قصد ندارم این مسئله را عامل شکست استقلال دانسته و باخت تیمم را توجیه کنم اما شما ببینید بازیکنان استقلال هیچ وقت تا این اندازه در زمین عصبی نبودند. فکر می کنم درگذشت حجازی باعث بازی عصبی آنها شده بود.

وی در پایان با بیان اینکه یکسال دیگر با استقلال قرارداد دارد، گفت: ما تمام تلاش خود را برای شکست ملوان به کار گرفتیم و بازیکنانم 90 دقیقه جنگیدند اما ملوانی‌ها نیز با چنگ و دندان و انجام بازی تدافعی پیروزی تیم خود را حفظ کردند که بار دیگر به آنها تبریک می گویم.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با برتری مقابل استقلال تهران پس از 20 سال و برای هفتمین بار به دیدار نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور صعود کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد