جلسه برنامه ریزی برای سال 93

جلسه ای در تاریخ 92/11/20 با حضور اعضای هیئت مدیره موسسه فرهنگی ورزشی کوه سفید در محل دفتر جدید باشگاه کوه سفید برگزار شد و در مورد مسائل مهمی از جمله تأسیس مدرسه فوتبال و تشکیل تیم فوتسال و تصمیم گیری در مورد تیم فوتبال کوه سفید و همچنین برنامه ریزی برای سال 93 در دستور کار این جلسه قرار داشت که جزئیات و تصمیمات جلسه به اطلاع دوستان خواهد رسید.

تأسیس دفتر موسسه فرهنگی ورزشی کوه سفید

 بعد رایزنی های زیاد توسط مدیر عامل محترم موسسه فرهنگی ورزشی کوه سفید افتر ، جناب آقای داریوش جلالی و حمایت های خانواده محترم حاج عباس آقا محمودی ، دفتر رسمی موسسه فرهنگی ورزشی کوه سفید افتر در سمنان راه اندازی شد.

 این دفتر که در بلوار هفده شهریور،روبروی پمپ بنزین جلالی ، جنب پارک قرار دارد از نظر استراتژیک در منطقه خیلی خوبی واقع شده و هم در مسیر رفت و آمد افتری های عزیز قرار دارد و هم به ورزشگاه تختی که محل برگزاری مسابقات لیگ های سمنان می باشد نزدیک است و تقریبأ نزدیک به مرکز شهر نیز هست.

مراسم افتتاحیه این دفتر با برطرف شدن برخی نواقص کوچک عمرانی در آینده ای نزدیک برگزار خواهد شد که از طریق وبلاگ موسسه به اطلاع دوستان خواهد رسید.

با توجه به برنامه  های دراز مدتی که برای موسسه کوه سفید از طرف هیئت مدیره در نظر گرفته شده ، امیدواریم با برنامه ریزی مناسب بتوانیم نماینده شایسته ای برای ورزش روستای بزرگ افتر در استان سمنان باشیم.

آقای چمن آرا


یکشنبه 13 بهمن1392 ساعت: 21:45 توسط:صادق چمن آرا


مژده به داوطلبان کنکور 1393



مجتمع کوثر مازندران به عنوان نماینده رسمی موسسه علمی انتشاراتی ارشد مازندران


با مدیریت چمن آرا درنمایشگاه سراسریکتاب واقع در شهرستان ساری برای ارائه


بسته های آموزشیو کتب منابع کنکور سراسری و آزاد شرکت نموده است


منتطرحضور سبزتان در غرفه انتشارات ارشد تهران هستیم.









پنجشنبه 10 بهمن1392 ساعت: 11:53 توسط:صادق چمن آرا



فامیل ارزشمند افتری جناب آقای روح الله قاسمی

مدیر محترم مجموعه ورزشی دانشگاه شمال

موفقیت حضرتعالی در راهیابی به مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت

ورزشی موجب خوشحالی همه ما گردیده است.ضمن تبریک حضور شما و

خانواده محترم و دیگر فامیلان ، امیدوار و آرزومندم در پناه حضرت حق همه

فامیلان به خصوص شما عزیز و بزرگوار موفق و تندرست باشید.


دعا گو : صادق چمن آرا

تبریک

شنبه 28 دی1392 ساعت: 8:48 توسط:روح الله قاسمی از آمل
بر چهره ی زیبای محمد صلوات
بر گنبد خضرای محمد صلوات
سر تا قدم آینه ی او زهراست
تقدیم به زهرای محمد صلوات

ولایت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق (ع) بر شما افتریهای عزیز خجسته باد

تشکر

یکشنبه 22 دی1392 ساعت: 11:23توسط:محمدعلی هاشمی

من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق
در مقام شما چه می توانیم بگوییم که اقیانوسی از لطف و رحمت را به رگهای خسته و کوفته مان جریان دادید، با این عمر کوتاه خاکی، قادر به جبران الطاف شما نیستیم، پس دست به دامان ذات کبریایی دراز می کنیم و از درگاهش می خواهیم تا پاسخگوی این همه لطف، از روی عنایت خویش باشد. 

بدین وسیله از عنایت و حسن توجه کلیه شما سروران، دوستان، آشنایان و بچه محلهای گرامی که در همه مراحل، ما را مدیون لطف و غریق محبت خویش نمودند، از صمیم قلب تقدیر و تشکر نموده و برای همگان از خداوند رحمان، حضور در رکاب نورانی امام زمان (عج) را در عصر ظهور مسئلت می نماییم.

تسلیت

جناب آقایان حاج محمود و علی هاشمی و آقای رضا قاسمی


در زندگی آلامی هست که فقط همدلی میتواند از آن بکاهد

درگذشت مرحوم حاج احمد هاشمی را خدمت شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض مینمایم و از خداوند منان طلب مغفرت برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای شما خواستاریم.

ما را در غم خود شریک بدانید


روابط عمومی موسسه فرهنگی ورزشی کوه سفید افتر

تبریک



جناب آقای ابراهیم زیاری عزیز
 
انتخاب و انتصاب بجا و شایسته شما به ریاست هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان سرخه که برگ زرین دیگری از کارآمدی نسل جوان افتر و کادر موسسه فرهنگی ورزشی کوه سفید افتر می باشد را خدمت شما تبریک گفته و موفقیت بیش از پیش شما را از خداوند منان خواستاریم .

روابط عمومی موسسه فرهنگی ورزشی کوه سفید افتر

تبریک

سه شنبه 3 دی1392 ساعت: 19:58 توسط:مهدی حمیدی

جناب آقای ابراهیم زیاری باسلام انتخاب و انتصاب بجا و شایسته شما به ریاست هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان سرخه که نشان از درایت و لیاقت شما دارد را خدمت شما تبریک گفته و موفقیت بیش از پیش شما را از خداوند منان خواستارم .

تلافی در بازی برگشت

اولين بازي دور برگشت ليگ شهرستان سمنان بين دو تيم افتربرگزار شد

                شوراي اسلامي افتر2          كوه سفيد افتر1

گلهاي تيم شوراي اسلامي را در نيمه اول رسول جلالي و مهدي پرنيخ به ثمر رساند و تك گل كوه سفيد  را امير عمادي از روي نقطه پنالتي و در نيمه دوم  به ثمر رساند.


بازی برگشت دربی افتری ها

دور برگشت مسابقات فوتبال شهرستان سمنان با دربی افتری ها آغاز خواهد شد.

این بازی که بین دو تیم کوه سفید افتر و شورای اسلامی افتر برگزار خواهد شد در روز پنج شنبه 28 آذر ماه در ساعت 14:30 در زمین چمن تختی سمنان برگزار می گردد.

امیدواریم جدای برد و باخت در این مسابقه ؛ مثل همیشه بازی زیبا و جوانمردانه ای را بین دو تیم شاهد باشیم.

پیام تسلیت

جناب آقای صادق چمن آرا

در غم از دست دادن عزیزان به سوگ نشستن صبری میخواهد عظیم ، برای شما و خانواده محترمتان صبر و شکیبایی و برای آن عزیز در گذشته غفران و رحمت واسعه الهی را خواستارم .


                                            علی اصغر نوروزی

پیام تسلیت

جناب آقای چمن آرا

فقدان پدر بزرگوارتان ما را نیز اندوهگین ساخت. غفران و رحمت الهی برای آن عزیز از دست رفته و سلامتی و طول عمر با عزت برای جناب عالی از پروردگار متعال خواهانیم.


روابط عمومی موسسه فرهنگی ورزشی کوه سفید افتر

دومین بازی ؛ اولین شکست

تیم کوه سفید در دومین بازی در مقابل تیم امید سمنان تن به اولین شکست داد.

امیدواریم در بازیهای آینده با حمایت همه فوتبال دوستان افتری این تیم بتواند به نتایج بهتری دست یابد.

دومین بازی تیم کوه سفید

دومین بازی تیم کوه سفید افتر روز سه شنبه 14 آبان ماه در ورزشگاه تختی در ساعت 14:45 در مقابل امید سمنان برگزار خواهد شد.

امیدواریم حسینعلی عزیز و شاگردانش در دومین بازی دومین پیروزی را کسب کنند.

دربی افتری ها با پیروزی کوه سفید

دربی افتری لیگ سمنان بین تیم های کوه سفید افتر و شورای اسلامی افتر  در روز سه شنبه 7 آبان ماه 92 در ورزشگاه تختی سمنان برگزار  شد که تیم کوه سفید با نتیجه 1 بر 0 به پیروزی رسید.

زننده تک گل این بازی مهدی جلالی بود.

آغاز مسابقات لیگ دسته دو فوتبال سمنان با حضور دو نماینده افتر

مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال شهرستان سمنان در هفته جاری آغاز خواهد شد و تیم های کوه سفید افتر و شورای اسلامی افتر دو نماینده افتر در این دوره از مسابقات می باشند که در اولین بازی خود بر حسب اتفاق به مصاف هم خواهند رفت که این دیدار در روز پنج شنبه ۲۵ مهرماه در ورزشگاه تختی سمنان برگزار خواهد شد.

مدیریت تیم کوه سفید امسال بر عهده آقای حسینعلی نوروزی و مدیریت تیم شورای اسلامی افتر بر عهده آقای احمدعلی حمیدی می باشد.

ابراهیم زیاری و موفقیت جدید

ابراهیم زیاری عزیز که در سال جاری در کنار آقای مختاریان مربی تیم شهرداری سمنان در لیگ دسته سه کشور می باشد در دومین بازی خود در سمنان در برابر نماینده قم به پیروزی رسید که در این بازی به دلیل محرومیت آقای مختاریان هدایت تیم شهرداری بر عهده آقای ابراهیم زیاری بود که تیم شهرداری موفق شد در این بازی اولین برد خود را کسب کند که زحمات اقای زیاری در این بازی و برد این تیم تاثیر بسزایی داشت.

برای ابراهیم عزیز و تیم شهرداری سمنان در لیگ دسته سه کشور آرزوی موفقیت داریم.

بیمه پاسارگاد - نمایندگی آقای مهدی زیاری

      آگهی دعوت به همکاری بیمه پاسارگاد

شرکت بیمه پاسارگاد (سهامی عام) همکاران کارآزموده و مجرب و هم­چنین سرمایه­ های انسانی جـوان مـورد نیاز خود در شعب سراسر شرکت را به همکاری دعوت می نماید. واجدین شرایط می­ توانند از طریق تکمیل فرم دعوت به همکاری آمادگی خود را اعلام نمایند . پس از بررسی مشخصات داوطلبان ، از عزیزانی که بالاترین امتیازات را کسب نموده اند ، به ترتیب اولویت جهت انجام مصاحبه حضوری دعوت بعمل خواهد آمد .

جهت اطلاعات بیشتر می توانید به وبلاگ نمایندگی بیمه پاسارگاد آقای مهدی زیاری (درج در قسمت پیوندها) مراجعه فرمایید و یا با شماره  ۰۲۳۱۴۴۳۸۰۷۳ تماس حاصل فرمایید.

 

پیام تشکر آقای ناصر هاشمی

سه شنبه 5 شهریور1392 ساعت: 18:40 توسط:ناصر هاشمی

 

با درود بیکران

کلماتی را یافت نکردم که در خور تلاشهای بی مثال شما دوستان برگزار کننده همایش گور سفید باشد
هادی عزیز و داریوش جلالی گرامی و سایر دست اندرکاران محترم
صمیمانه از شما متشکرم و از خداوند مندان ارزوی سلامتی و بهروزی شما عزیزان و سایر افتریهای مهربان را خواستارم
این همایش هیچ بازنده ای نداشت وتمام حاضرین ان برنده جام دوستی و مهر بودند
مهرتان پایدار و وجودتان سلامت

با تشکر ×××× ناصر هاشمی ×××××

از ابراز لطف شما ممنونیم آقای هاشمی

آقای مرتضی زیاری از ساری

 

 

بنام خدا


با سلام خدمت جناب آقای داریوش جلالی و هادی نوروزی و  کلیه ی دست اندرکاران برگزاری مسابقات گورسفید از اینکه توفیق با ما یار بود و این سعادت نصیب ما شد تا در چهارمین دوره ی مسابقات گورسفیدکه در حقیقت یک گردهمائی با شکوه با حضور چند نسل از جوانان افتری است ،شرکت کنیم خداوند منان را شاکریم . این فرصت که توسط شما عزیزان فراهم شد وقت مغتنمی بود که سعی کردیم به بهترین نحو از آن بهره ببریم . حضور در کنار هم محلیهای عزیز و تازه شدن دیدارها یکی از بهترین نتایج این مسابقات بود که با لطف شما بزرگواران حاصل شد لذا اینجانب برخود فرض میدانم به نیابت از تمامی اعضاء تیم چهارسو ساری اعم از بازیکنان ، کادر سرپرستی و فنی و ... از شما عزیزان ، اعضاء تدارکات و پشتیبانی ، تیم داوری ، تیم نظم و امنیت و بازیکنان و کادر سرپرستی و فنی سایر تیمهای محترم شرکت کننده در این دوره از بازیها قدردانی نمایم امیدوارم با تلاش همه جانبه ی همه ی دوستان شاهد برگزاری همه ساله ی این مسابقات و تحکیم هر چه بیشتردوستیها و محبتهای فامیلی باشیم .

                           ساری - مرتضی زیاری