داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

حمله همه جانبه به داور !

پیام مشهد پس از آنکه بعد از گذشت یک ماه توانست با پرداخت مطالبات طلبکاران رفع تعلیق شود و باگذشت دو هفته از دور برگشت لیگ پا به مسابقات بگذارد، در اولین بازی در یزد جنجال بزرگی به پا کردند. 

پیامی‌ها که سابقه جنجال و کتک‌کاری را در پرونده دارند و حتی در تبریز شیشه رختکن را شکستند، این بار در پایان بازی با تربیت یزد پس از شکست به سمت داور، بازیکنان و ماموران حراست تربیت بدنی حمله‌ور شدند و آنها را به باد کتک گرفتند. گویا مدیران، کادر فنی و بازیکنان این تیم طاقت شکست ندارند و پس از هر شکست باید یک جنجال را رقم بزنند.
رسول احمدی‌ داور بازی تربیت و پیام در دقایق پایانی یک پنالتی به ضرر پیام گرفت که این خطا منجر به گل برتری تربیت شد. پیامی‌ها به این پنالتی اعتراض داشتند ولی گوش داور به این قضیه بدهکار نبود و سر تصمیم خود پابرجا بود. زمانی که داور سوت پایان را زد، پیامی‌ها که بازی را باخته بودند با عصبانیت از این قضیه به سمت داور حمله کردند. رهبری این حمله به عهده ایمان نعمت‌پور و جان نگودی بازیکن آفریقایی پیام بود اما تعرض پیامی‌ها به همین جا ختم نشد. پس از حمله بازیکنان پیام لیدر این باشگاه به نام حسن شاندیزی که خودش را عضو هیات مدیره معرفی کرده در کمک به بازیکنان عصبانی پیام وارد زمین شده و با حمله به مامور حراست سازمان تربیت بدنی و ماموران نیروی انتظامی، آتش این جنجال را شعله‌ورتر می‌کند. این لیدر باشگاه که مدعی است عضو هیات مدیره است با هیکلی بسیار بزرگ و بزن بهادر با همکاری بازیکنان عصبانی پیام به سمت بازیکنان تربیت نیز حمله‌ور شده که در این لحظه با حمایت تماشاگران یزدی از باریکنانشان مواجه می‌شوند و کتک‌کاری در ورزشگاه ابعاد تازه‌ای می‌گیرد و حتی کار بر روی سکوها و میان تماشاگران یزدی و پیامی کشیده می‌شود. محمدعلی قادریان مدعی است که سه الی چهار بازیکن پیام از نگودی کتک می‌خورند اما حضور به موقع نیروی انتظامی و ماموران حراست سازمان تربیت بدنی باعث می‌شود که بازیکنان حمله کننده و لیدر باشگاه دستگیر شوند و قائله خاتمه پیدا کند. نیروی انتظامی داور مضروب شده را به داخل رختکن اسکورت می‌کند و لیدر باشگاه را به جرم کتک‌‌زدن و مضروب کردن مامور حراست بازداشت می‌کنند تا به کلانتری منتقل شود. لیدر فوق در صورت جلسه‌ای که با حضور ماموران نیروی انتظامی، حمید جاسمیان نماینده فدراسیون فوتبال و اکبر حبیب‌پور ناظر داوری و نماینده حراست سازمان تربیت بدنی امضا می‌شود جرم خود را قبول می‌کند و مدعی می‌شود که عضو هیات مدیره است و از تمامی کارهای خود اظهار ندامت می‌کند تا با رفعت یزدی‌ها از بازداشت آزاد شود. ناظرین فدراسیون و داوری و سازمان تربیت بدنی تمام این صحنه را به صورت مکتوب به همراه عکس‌های مربوطه به کمیته انضباطی گزارش کرده‌اند تا در خصوص تیم پیام تصمیم‌گیری شود. موضوع وقتی جالب‌تر می‌شود که معاون فرهنگی باشگاه و سرمربی پیام منکر این قضیه می‌شوند و معتقدند یزدی‌ها که برنده بازی بودند به آنها حمله کرده‌اند! برای همین به کمیته انضباطی شکایت می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد