داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

اورس مایر از ریاست کمیته داوری فوتبال سوئیس استعفا کرد


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روزنامه بازلرناخ‌ریشتن، این داور 52 ساله روز گذشته به هنگام اجلاس سالیان داوران حرفه‌ای این کشور، استعفا خود را اعلام کرد.


این داور قدیمی و بازنشسته در سال 1977 فعالیت جدی خود را در فوتبال آغاز کرد، او در سال 1991 اولین مسابقه خود را در لیگ حرفه‌ای کشورش سوت زد، سپس از سال 1994 به عضویت فیفا درآمد. در جام جهانی 2002 مصاف نیمه نهایی میان آلمان و کره‌جنوبی که با برد یک بر صفر ژرمن‌ها همراه شد، قضاوت کرد و در همان سال فینال لیگ قهرمانان اروپا را میان رئال‌مادرید و بایرلورکوزن نیز سوت زد.

در این رابطه مایر گفت: از سال 2007 تاکنون این مسئولیت را برعهده داشتم، در این مدت شاهد اتفاقات زیادی بودم. چهار سال قبل امیدوار بودم بتوانم با حمایت‌های لازم، بنیان تازه‌ای برای داوری حرفه‌ای در کشورم ایجاد کنم، ولی اکنون به این نتیجه رسیدم پس از عدم حمایت‌ بهتر است این مسئولیت را به شخص دیگری واگذار کنم.

وی افزود: امیدوارم جانشین من بتواند با اقبال بیشتری روبرو شده و مشکلات را حل کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد