داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

میرزابیگی: نباید ترکی داور ایرانی را کوچک کنیم

ابراهیم میرزابیگی گفت: هر شخصی در داوری اشتباه می‌کند اما درست نیست هر روز از او انتقاد کنیم.

ادامه مطلب ...

"ایرماتوف" داور دیدار ایران - کره جنوبی شد

کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا "روشن ایرماتوف" از ازبکستان را به عنوان داور دیدار تیم‌های ایران و کره جنوبی در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام ملت‌های 2011 آسیا انتخاب کرد.



ادامه مطلب ...

عنایت دیدار امیدهای تاجیکستان و عمان را نظارت می‌کند

از سوی کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا ناظر بین المللی کشورمان به عنوان ناظر داوری دیدار رفت تیم‌های امید تاجیکستان و عمان انتخاب شد.

 

ادامه مطلب ...

مسئولیت عسگری در کمیته داوران موقتی است/ انتخاب مسئول از هیئت رئیسه

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با تاکید اینکه مسئولیت حسین عسگری در کمیته داوران موقتی است، گفت: مسئول اصلی این کمیته از بین اعضای هیئت رئیسه فدراسیون انتخاب خواهد شد.

ادامه مطلب ...

در اعلامی دوباره :کولینا، برترین قاضی 25 سال گذشته فوتبال جهان شد


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال جهان، پیرلوییجی کولینا که در سال 2006 از قضاوت بازنشسته شد در انتخابات بهترین داوران 25 سال گذشته جهان، با 191 امتیاز مقام نخست را به خود اختصاص داد.

ادامه مطلب ...

غیاثی: عسگری برای ریاست کمیته داوران توانا تر از من است


رئیس اسبق کمیته داوران با بیان دلایل خود برای عدم قبول ریاست کمیته داوران فدراسیون، حسین عسگری را بهترین گزینه برای این عنوان دانست. ادامه مطلب ...

کمک داور بازی سپاهان اصفهان با الجزیره امارات تغییر کرد

با انصراف "پیرمحمد" کمک داور اول سنگاپوری بازی سپاهان اصفهان با الجزیره امارات کمیته داوران AFC کمک داوری از همین کشور را جایگزین وی کرد.

ادامه مطلب ...

ترکی فرصت بزرگی را از دست داد

سرپرست جدید کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: محسن ترکی فرصت بزرگی را که برای قضاوت در جام ملت‌های آسیا کسب کرده بود از دست داد.

ادامه مطلب ...

"مرک" داور برتر دهه نخست قرن 21 /"ایرماتوف" بهترین داور آسیا شد

مارکوس مرک آلمانی از سوی سایت تاریخ و آمار فدراسیون بین المللی فوتبال - IFFHS - به عنوان برترین داور دهه نخست قرن بیست و یکم میلادی انتخاب شد.

ادامه مطلب ...

کفاشیان: عنایت کمتر در فدراسیون فوتبال حضور داشت


علی کفاشیان در مراسم معارفه حسین عسگری عنوان کرد: عنایت در مدتی در کمیته داوران حضور داشت زحمات بسیاری کشید. با توجه به اینکه ایشان مدرس فیفا و AFC هستند فعالیت های بین المللی بسیاری داشت اما کمتر در کمیته داوران حضور داشت اما قصد داریم در ترکیب آینده کمیته داوران ایشان را حفظ و از تجاربش استفاده کنیم. هم عنایت و هم عسگری از داوران بسیار خوب کشور هستند و تجارب زیادی دارند و سال های سال برای داوری کشور زحمت کشیده اند.

ادامه مطلب ...

علی خسروی عزادار شد


به گزارش خبرگزاری فارس، علی خسروی صبح امروز برادار خود را از دست داد و عزادار شد.
مراسم ختم این مرحوم پنجشنبه هفته جاری در مسجد باقرالعلوم در خیابان سازمان آب از ساعت 15:30 الی 17 برگزار می شود.
جامعه داوری  این ضایعه را به علی خسروی و خانواده وی تسلیت می‌ گوید.

تاج: اشتباهات داوری باعث پرکاری کمیته انضباطی می‌شود


مهدی تاج با تشکر از زحمات مسعود عنایت در مدت 4 سالی که در راس کمیته داوران قرار داشت گفت: این یک اصل است که هرگاه کمیته داوران خوب کار کند فدراسیون در شرایط آرامی قرار دارد و هرگاه کمیته داوران خوب کار نکند فدراسیون در وضعیت ناآرامی است.

ادامه مطلب ...

عنایت و غفاری ناظر دیدار الامارات و الریان شدند


کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای اسامی داوران دیدار الامارات امارات و الریان قطر را از گروه D لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد.

ادامه مطلب ...

چینش داوران تنها وظیفه ما نیست/ نگاه منفی به داوری را تغییر می‌دهیم

سرپرست جدید کمیته داوران فدراسیون فوتبال چینش داوران را تنها وظیفه این کمیته ندانست و گفت: برنامه‌ریزی برای توسعه کمی و کیفی داوری مهمترین برنامه‌ام برای آرام کردن جو و حاشیه‌های داوری است.

ادامه مطلب ...

اسامی داوران دیدارهای استقلال و ذوب‌آهن اعلام شد


اسامی داوران دیدار استقلال و برنده دیدار پلی‌‌‌‌‌‌‌آف غرب آسیا که در تاریخ 10 اسفند 89 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود به شرح زیر است: (نام حریف استقلال هنوز مشخص نشده است)


ادامه مطلب ...