داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

برگزاری رقابتهای زیر 12 سال فوتسال کشور 89-88

برگزاری رقابتهای زیر 12 سال فوتسال کشور 89-88 از تاریخ 1/2/89 لغایت 9/2/89 در شهرستان کلاردشت استان مازندران انجام میشود که تیم آینده سازان شاهرود به عنوان نماینده استان در گروه اول رقابتها حاضر خواهد بود. علاوه بر تیم آینده سازان شاهرود نماینده استان تیم های شموشک نوشهر ، مرودشت ،شهید امامی چناران ،هیئت فوتبال بوکان و آبدانان ایلام نیز حضور خواهند داشت.

برگزاری رقابتهای لیگ منطقه ای فوتسال امید کشور 89-88

رقابتهای لیگ منطقه ای فوتسال امید کشور 89-88 از تاریخ 22/1/89 لغایت 26/1/89 در استان خراسان رضوی شهرستان مشهد برگزار میشود. تیم پیمان شاهرود در گروه یک مسابقات به عنوان نماینده استان سمنان حضور خواهد داشت.علاوه بر نماینده استان تیم های البرز تهران ،هیئت خراسان شمالی ،شهید دهنوی اهواز ،مشهد الرضا مشهد و حمل و نقل اردبیل هم حضور خواهند داشت

دیدار مرگ زندگی

تیم فوتبال شهید کجوری( گل نود قائمشهر ) پنچ شنبه یه دیدار حساس و مرگ زندگی در مقابل تیم پیام بابل قرار می گیرد

ادامه مطلب ...

قضاوت مسابقه گل نود قائمشهر و پیام بابل

بنا به ابلاغ کمیته داوران فدراسیون فوتبال سید حسین زرگر ، رضا عبدوس و هادی طوسی قضاوت دیدار بین دو تیم گل نود قائمشهر و پیام بابل را بر عهده دارند . قرار بود این بازی را آقای مهدی کلاکی ، مهدی هلاکو و هادی طوسی قضاوت کنند که با توجه به حساسیت بازی در هفته پایانی دور مقدماتی داوری این بازی دستخوش تغییرات شد .این بازی قرار است روز پنج شنبه 27/12/1388 در قائمشهر برگزار گردد .

اسامی داوران قضاوت کننده در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا


public1
کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی داوران قضاوت کننده در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد. ادامه مطلب ...

اسامی داوران قضاوت کننده در لیگ دسته دوم فوتسال از هفته چهارم


داوران
اسامی داوران قضاوت کننده در لیگ دسته دوم فوتسال از هفته چهارم از سوی کمیته داوران اعلام شد. ادامه مطلب ...

اسامی داوران قضاوت کننده در رقابتهای لیگ دسته یک

داوران
اسامی داوران قضاوت کننده در رقابتهای لیگ دسته یک باشگاههای کشور از هفته هفدهم از سوی کمیته داوران اعلام شد. ادامه مطلب ...

حضور داوران سمنانی در کلاس ارتقاء ملی

یکدوره کلاس ارتقاء یک به ملی با مدرسی مسعود عنایت ریاست محترم کمیته داوران فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران به مدت ۳ روز از تاریخ ۲۴/۱۲/۱۳۸۸ به میزبانی  استان گلستان شهرستان گرگان برگزار می گردد . از استان سمنان آقایان عبدالحسین شاهی ُ مرتضی جانبکلو ُ حسین زیاری و حسنی از شاهرود شرکت کرده اند . اینجانب برای نامبردگان آرزوی موفقیت و سربلندی در این دوره را دارم .

حمله همه جانبه به داور !

پیام مشهد پس از آنکه بعد از گذشت یک ماه توانست با پرداخت مطالبات طلبکاران رفع تعلیق شود و باگذشت دو هفته از دور برگشت لیگ پا به مسابقات بگذارد، در اولین بازی در یزد جنجال بزرگی به پا کردند. 

ادامه مطلب ...

عامل درگیری مسابقه فوتبال در یزد شناسایی و محروم شد

مجتبی شریفی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: در دقایق پایان بازی حسن شاندیزی نسبت به عملکرد داور بازی اعتراض می کند که به خاطر این اعتراض دو بازیکن از تیم های پیام و تربیت یزد با یکدیگر درگیر می شوند که از نظر کمیته انضباطی شاندیزی عامل اصلی شروع درگیری در یزد است.

ادامه مطلب ...

همت هادیان مدیرکل تربیت ‌بدنی استان سمنان در مهدیشهر حضور یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر ، همت هادیان عصر دوشنبه به همراه مسئول هماهنگی شهرستان‌ ها و مسئول روابط عمومی تربیت‌بدنی استان در نخستین حضور خود در تربیت‌بدنی شهرستان مهدیشهر ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع کارکنان این اداره گفت: با توجه به شهرستان شدن مهدیشهر مسائل و مشکلات موجود باید به مرور زمان رفع شود.

ادامه مطلب ...

سمینار مدرسان آمادگی جسمانی داوران فوتبال


سمینار مدرسان آمادگی جسمانی داوران فوتبال به میزبانی هتل آکادمی فوتبال برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، با توجه به اهمیت آمادگی جسمانی برای داوران فوتبال،برای اولین بار در تاریخ داوری کشور،کمیته داوران فدراسیون فوتبال سمینار ویژه ای برای مدرسان آمادگی جسمانی داوران در هتل آکادمی برگزار کرد.
گفتنی است، این سمینار به صورت تئوری و عملی روز گذشته 16/12/88 با حضور افراد واجد شرایط معرفی شده از سوی 32 هیات فوتبال کشور برگزار شد .
لازم به ذکر است، علی خسروی؛علیرضا آقا بابا و دکتر نوشادی از متخصصان تربیت بدنی به عنوان مدرسین این سمینار ،مبانی مختلف تئوری و عملی را تدریس کردند.
همچنین علی کفاشیان –رئیس فدراسیون نیز با حضور در مراسم افتتاحیه این سمینار مواردی را در خصوص آمادگی جسمانی داوران مطرح کرد.

تقویم ورزشی هیئت فوتبال استان سمنان سال 1389

تقویم ورزشی هیئت فوتبال استان سمنان سال 1389 از سوی هیئت فوتبال استان سمنان اعلام شد .

ادامه مطلب ...

عملکرد سال ۱۳۸۸ هیئت فوتبال استان سمنان

عملکرد سال ۱۳۸۸ هیئت فوتبال استان سمنان اعلام شد .

ادامه مطلب ...