داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

تیم فوتبال ساحلی بانوان سمنان در بوشهر به میدان رفت‌

به میدان رفتن تیم فوتبال ساحلی بانوان سمنان در بوشهر، قضاوت عاطفه مرادی داور سمنانی در مسابقات فوتسال ساحلی بانوان و ... از جمله اخبار کوتاه ورزشی از سمنان است.

تیم فوتبال ساحلی بانوان فرآورده‌های چوبی رستمیان سمنان هم به عنوان نماینده استان در مسابقات حضور داشته و به مصاف حریف رفت.
اسامی بازیکنان:
زینت ملک‌زاده، مریم خسروی، مریم سعدالله، الناز طهماسبی‌تهرانی، معصومه مختاری، کوثر جعفری، مریم ذوالفقاری، معصومه تقوی، حمیده بینائیان، فاطمه وردی پناه، نسیم پرسا
سرمربی: سمیرا عرفانی‌نژاد
مدیر باشگاه: سیدعبدالله رستمیان
سرپرست: سعید اسدی

* عاطفه مرادی در مسابقات فوتسال ساحلی بانوان سوت می‌زند
بنابر اعلام روابط عمومی هیئت فوتبال استان سمنان، در نخستین دوره مسابقات فوتبال ساحلی بانوان کشور که به میزبانی باشگاه شاهین بوشهر در استان بوشهر به صورت متمرکز برگزار می‌شود، 10 داور از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال انتخاب شدند.
در این بین، نام عاطفه مرادی داور سمنانی به چشم می‌خورد.

* برتری کویرنشینان سمنان در شنای کرال سینه و تنیس
مقام اول رشته شنای 50 متر کرال سینه و تنیس روی میز دومین المپیاد ورزشی بسیجیان شرکت ملی گاز ایران به سمنانی‌ها اختصاص یافت.
در این دوره از مسابقات که به میزبانی پالایشگاه گاز فجر جم برگزار شد، امید کامروا و سیدمحمدامیر خلیلی مقام اول رشته‌های شنا و تنیس روی میز را به خود اختصاص دادند.
بر اساس این گزارش، 500 نفر در قالب 34 تیم از شرکت‌های گاز استانی و پالایشگاه‌های گاز در این دوره از مسابقات شرکت کرده بودند که تیم شرکت گاز استان سمنان با کسب دو مدال طلا از پنج رشته ورزشی فوتسال، شنا، دو و میدانی، تیراندازی و تنیس روی میز در مجموع با کسب 20 امتیاز مقام سوم تیمی را به خود اختصاص داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد