داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

حسین عسگری: امیدوارم کامرانی‌فر درتست های نهایی فیفا موفق باشد

کمک داور

ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) گفت: امیدوارم کامرانی فر کمک داور فوتبال کشورمان با گذر از تست‌های نهایی فیفا حضور خود را در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی تثبیت کند. 

حسین عسگری در گفت ‌و گو با ایلنا، ضمن بیان مطلب فوق افزود: حسن کامرانی‌فر به مانند بسیاری از داوران سال‌ها روی پای خودش ایستاده است و اکنون باید ادامه مسیر را با دقت و تلاش سپری کند. به هر حال سیستم داوری کشور ما به نوعی است که فقط خود داور می‌تواند به خودش کمک کند و نقش جامعه داوری و یا کمیته داوران چندان تاثیرگذار نیست.
وی ادامه داد: امیدوارم وی با گذر از تست‌های نهایی فیفا حضور خود را در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی تثبیت کند.
پیشکسوت داوری فوتبال ایران خاطرنشان کرد: قطعا نکته مهم حفظ تمرینات خوب و مناسب است، البته منظور از تمرین فقط حفظ آمادگی جسمانی نیست بلکه امروزه تمرینات علمی و تمرینات شرایط مسابقه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، همچنین ادامه قضاوت‌های خوب و با کیفیت که قطعا داور را در شرایط ایده‌آل نگه می‌دارد.
وی افزود: این کمک داور ارزنده دارای تجربیات فراوانی است و سال‌های سال در لیگ‌برتر ایران و مسابقات معتبر بین‌المللی قضاوت‌های درخشانی را از خود بر جای گذاشته است. امیدوارم که پس از تایید نهایی و حضور در جام جهانی شاهد درخشش مجدد این کمک داور ایرانی باشیم و قطعا این مهم باعث افتخار ورزش ایران و به خصوص همه اعضای جامعه داوری کشورمان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد