داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

محرومیت 7 بازیکن پیام خراسان توسط کمیته انضباطی

مدیرعامل باشگاه پیام خراسان رضوی نسبت به رای کمیته انضباطی درباره حوادث به وجودآمده در بازی تربیت یزد و پیام خراسان اعتراض کرد.


 علی صلاحی گفت: امروز متاسفانه باخبر شدیم در اقدامی عجیب و غیرمنصفانه کمیته انضباطی حکم به محرومیت 7 بازیکن پیام داده که البته در نوع خود و از لحاظ یک طرفه بودن بی‌نظیر است.

وی افزود: کمیته انضباطی در جلسه قبلی خود جان نگودی و ایمان نعمت‌پور را با محرومیت مواجه کرد و امروز یونس مسعودی، بهروز پاک نیت، منصور جمالیان، محمد صنعتی و سلمان زحمتکش را با 2 جلسه محرومیت و 5 میلیون ریال جریمه نقدی مواجه کرد.


مدیرعامل باشگاه پیام ادامه داد: این در حالی است که این 5 نفر اصلا در صحنه درگیری نبودند و من نمی‌دانم شریفی بر اساس چه مدارکی حکم به محرومیت و جریمه این بازیکنان داده است.


صلاحی افزود: این حکم ناعادلانه و یک طرفه است و قطعا ما به آن اعتراض داریم و باید شورای استیناف نظر نهایی خود را بدهد.


وی اضافه کرد: صدور چنین حکمی آن هم در شرایطی که پیام با مربی جدید خود در حال اوج گیری و رقابت برای صعود است جای سوال دارد، مخصوصا اینکه درست یک روز قبل از بازی با داماش لرستان اعلام شده است.

مدیرعامل باشگاه پیام خراسان غیبت 7 بازیکن اصلی در بازی با داماش را ضربه بزرگی به تیم اعلام کرد و گفت: اگر تا قبل از بازی با داماش اعتراض ما به نتیجه‌ای نرسد، از ترکیب جوانان و امید خود استفاده می‌کنیم اما قطعا باید به اعتراض و شکایت ما تا قبل از بازی مقابل شموشک رسیدگی شود.


صلاحی از مجتبی شریفی، رییس کمیته انضباطی هم خواست در این مقطع حساس فصل نسبت به صدور احکام خود دقت و صحت بیشتری داشته باشد تا حق مسلم تیم‌های مظلومی مثل پیام بیش از این پایمال نشود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد