داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

نصیرزاده: گسترش فولاد با اشتباه داوری فینالیست شد

http://footballreferee.ir/images/uploads/nasirzadeh.jpg

هوشنگ نصیرزاده در مورد قضاوت یدالله جهانبازی در دیدار نیمه نهایی جام حذفی بین دو تیم گسترش فولاد تبریز و ذوب آهن اظهار داشت: 

گسترش فولاد که بر اثر اشتباه داوری در دیدار با مس رفسنجان به نیمه نهایی جام حذفی صعود کرده بود امروز نیز با یک اشتباه کمک داور فینالیست این مسابقات شد.
وی ادامه داد: در دیدار با مس رفسنجان تیم تبریزی به اشتباه صاحب یک ضربه آزاد شد و امروز هم گل صحیح ذوب آهن به اشتباه از سوی کمک داور آفساید گرفته شد.
وی ادامه داد: گل ذوب آهن در نیمه دوم در حالی آفساید اعلام شد که مهاجم ذوب به هیچ عنوان در آفساید قرار نداشت و تصمیم کمک داور دوم مسابقه کاملا اشتباه و بر اثر خطای دید بود. جهانبازی برای قبول تصمیم کمکش مردد بود و به همین دلیل با او مذاکره کرد. در صحنه دیگر نیز کمک داور در حالی مانع از حرکت خلعتبری مهاجم ذوب آهن شد که در تصاویر تلویزیونی علتی برای این مسئله دیده نمی‌شد.
نصیرزاده با اشاره به پنالتی ذوب آهن عنوان کرد: متاسفانه کارگردان تلویزیونی نتوانست این صحنه را به تصویر بکشد و بینندگان تلویزیونی خطای پنالتی را ندیدند. به هر حال تیم ذوب آهن که یکی از تیم‌های شایسته است شاید به دلیل اشتباه داوری از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد