داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

ابراهیم زاده: داور با سوتهای اشتباه نتیجه بازی را از ما گرفت

منصور ابراهیم زاده روز جمعه پس از باخت 2 بر صفر تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز در مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشگاههای ایران در مصاحبه مطبوعاتی پس از بازی اظهار داشت:

به یدالله جهانبازی تبریک می گویم که با زدن سوت اشتباه در برخی از صحنه های سرنوشت ساز، نتیجه را از ما گرفت و تقدیم گسترش فولاد کرد.
وی اضافه کرد: چه بسا اگر گلی که ما در دقیقه 58 بازی به ثمر رساندیم، از سوی داور آفساید اعلام نمی شد ما پیروز این دیدار می شدیم.
ابراهیم زاده خاطرنشان کرد: در این دیدار، بازی سختی به لحاظ اینکه حریف با انگیزه ای داشتیم شاهد بودیم و گسترش فولاد نتیجه استفاده به موقع از ضد حملات و تجربه بازیکنان بزرگش را گرفت.
وی در ادامه با اشاره به خستگی بیش از حد بازیکنانش، افزود: از پنجم اسفند ماه پارسال به طور میانگین در چهار روز یک بازی انجام داده ایم و بیشتر بازیکنان تیم دچار خستگی و مصدومیت شده اند.
وی گفت: فوتبال برای ذوب آهن با این باخت تمام نشده و در ادامه به بازیهای آسیایی و افتخار آفرینی برای فوتبال ایران تلاش خواهیم کرد.
ابراهیم زاده اظهارداشت: هنوز برای به دست آوردن جام لیگ برتر امیدهایمان کاملا از بین نرفته چرا که سپاهان سه بازی پیش رو دارد و هر اتفاقی در این بازیها می تواند روی دهد.
دیدار تیمهای فوتبال گسترش فولاد تبریز و ذوب آهن اصفهان از مرحله نیمه نهایی جام حذفی با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم تبریزی خاتمه یافت.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد