داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

کامرانی‌فر: بازیکن سوئیس را من اخراج کردم

حسن کامرانی‌فر کمک داور ایرانی که در دو بازی دو تصمیم سرنوشت‌ساز برای دو بازی جام‌جهانی گرفت و هر دو تصمیم او در رأی به ادامه بازی درست تشخیص داده شد.

* دومین تصمیم شما به عنوان کمک داور هم به ثبت یک گل سالم منجر شد.

سه شنبه شب درباره این بازی جلسه آنالیز داشتیم. در این جلسه مشخص شد گلی که شیلی به ثمر رساند و من آفساید گرفتم نادرست بود و گلی که شیلی زد و من پرچم نزدم، کاملاً درست بود.

 *اعضای کمیته داوران فیفا چیزی درباره این بازی نگفتند؟

چرا، یکی از اعضای کمیته داوران به من گفت مغز تو مثل کامپیوتر کار می‌کند. یکی دیگر هم گفت مشخص می‌شود کار تو در بازی مکزیک و فرانسه شانسی نبود.

 *درباره اخراج حرفی زده شد؟

نه برخلاف آنچه که گفته می‌شود همه حرف فیفا روی اخراج بازیکن سوئیسی است، در جلسه آنالیز داوری، حرفی درباره اخراج زده نشد.

* الغمدی داور عربستانی با پرچم شما اعلام خطا کرد. درست است؟

بله، خطا را من اعلام کردم.

* و اخراج؟

آن هم به سفارش من بود. ضربه بازیکن سوئیسی عمدی بود.

*کارشناس داوری شبکه الجزیره هم می‌گفت بازیکن سوئیسی باید اخراج‌ می‌شد چون اصرار کرد برای اخراج.

به نظر من هم دو بار به صورت بازیکن شیلی کوبید.

* هیتسفلد خیلی اعتراض می‌کرد؟

در کنار زمین هیچ حرف زشتی به تیم داوری نزد. البته اعتراض می‌کرد اما حرف زشتی نزد.

* اما بعد از بازی انتقاد تندی کرد؟

من دیگر به بیرون زمین کاری ندارم.

 *در دور سوم بازی دارید؟

ما قضاوت نداریم اما آقای الغمدی داور چهارم یکی از این بازی‌هاست.

* فکرمی‌کنید در مرحله حذفی به شما بازی بدهند؟

نمی‌دانم، باید منتظر بمانیم و ببینیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد