داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

رفیعی: آن طرف دنیا کامرانی‌فر را تحسین می‌کنند اما ما او را تضعی

داور بین‌المللی فوتبال ایران در پاسخ به انتقاد برخی از کارشناسان داوری گفت: این آقایان اگر به طبابت که کار اصلی‌شان هست بپردازند، می‌توانند بیشتر به جامعه کمک کنند.

محمود رفیعی درباره عملکرد حسن کامرانی‌فر در جام جهانی گفت: کامرانی‌فر تا به حال عملکرد بسیار خوبی داشته و پس از بازی اول که با شاهکار او همراه شد، دیدید که او چطور مورد تشویق فیفا قرار گرفت اما متاسفانه داخل کشور برخی افراد به خاطر مسایلی که شاید به خاطر تنگ نظری‌ها و خساست‌ها باشد عملکرد او را مورد انتقاد قرار دادند و گفتند که او در صحنه گل مکزیک مقابل فرانسه اشتباه کرده است.
وی درباره قضاوت کامرانی‌فر دردیدار سوئیس - شیلی گفت: من برای قضاوت لیگ دسته یک در شیراز بودم، اما گزیده این بازی را در هتل دیدم. در صحنه‌ گل شیلی او به درستی ادامه بازی را اعلام کرد و در صحنه‌ای که گل اول شیلی توسط کامرانی‌فر مردود اعلام شد او به درستی قضاوت کرد. رفیعی افزود: کمیته داوران فیفا سه شنبه با تشکیل جلسه‌ای قضاوت سه دیدار دیروز را مورد بررسی قرار‌داد و با نوع ابلاغ آنها مشخص می‌شود که از عملکرد داوری‌های روز گذشته رضایت داشتند یا خیر. وی با بیان اینکه کامرانی‌فر داوری متفکر، فعال و هوشمند است گفت: حتی فکر می‌کنم در صحنه‌ای که منجر به پنالتی مکزیک شد کامرانی‌فر به الغمدی کمک کرد. او تنها کمک داور ایرانی است که می‌تواند در چنین صحنه‌هایی به درستی قضاوت کند.
رفیعی در پایان درباره انتقاد سیار از داوری کامرانی‌فر گفت: فکر می‌کنم اگر آقایان به کار اصلی‌شان یعنی طبابت بپردازند، بهتر می‌توانند به جامعه کمک کنند. من از آنها تشکر می‌کنم که به جای اظهارنظر درباره داوری به همان طبابت بپردازند. در حالی که در آن طرف دنیا کامرانی‌فر را تحسین می‌کنند، نمی‌دانم که چرا برخی اینطور این داور زحمت‌کش را تضعیف می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد