داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

فنایی: جای خالی عنایت در کمیته داوران را پر می‌کنم

گزینه نایب رئیسی کمیته داوران فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه برای همکاری با فدراسیون فوتبال اختیار تام می خواهم گفت: بدون داشتن اختیار تام هیچگونه مسئولیتی را در کمیته داوران نخواهم پذیرفت.

محمد فنایی با تایید خبر همکاری خود با فدراسیون فوتبال اظهار داشت : گویا مقدمات همکاری بنده با کمیته داوران انجام شده و قرار است بزودی به عنوان نایب رئیس کمیته داوران با فدراسیون فوتبال همکاری کنم.

فنایی ادامه داد: گویا هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هم با حضورم در کمیته داوران موافقت کرده و شرایط برای این همکاری مهیاست.

پیشکسوت داوری فوتبال کشورمان با بیان اینکه علاقمندم تا تجربیاتم را در اختیار کمیته داوران و جامعه داوری فوتبال کشور قراردهم، اظهار داشت: بنده برای همکاری با کمیته داوران با هیچ کسی مشکلی ندارم و همواره تلاش کردم تا نظراتم در خدمت پیشرفت داوری کشور باشد.

وی در خصوص چگونگی تعامل وی با مسعود عنایت رئیس کمیته داوران تصریح کرد: آقای عنایت در امور بین المللی اعتباری برای داوری فوتبال کشور محسوب می شوند که باید تلاش کنیم تا جایگاه ایشان در AFC و فیفا حفظ و ارتقاء یابد.

فنایی در عین حال یادآور شد: تلاش دارم تا به عنوان نایب رئیس فدراسیون در مقاطعی که آقای عنایت ناگزیر هستند در ماموریت های بین المللی باشند جای خالی ایشان را پر کنم و پاسخگوی ابهامات و عاملی در جهت بهبود و رفع مشکلات موجود باشم.

پیشکسوت داوری فوتبال کشور با تاکید بر اینکه برای همکاری با فدراسیون فوتبال اختیار تام می خواهم و بدون چنین اختیاری  هرگز مسئولیتی را برعهده نخواهم گرفت اظهار داشت : قصد دارم با ایجاد تعاملی دو سویه با رسانه ها و انتقاد پذیری و شنیدن صدای مخالفان نقش اساسی در رشد داوری فوتبال کشور تاثیرگذار باشم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد