داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

کامرانی فر: از همه عذر خواهی می کنم

حسن کامرانی فر




تایم داوری ما بعد از دو قضاوت در مرحله اول به پایان رسید. در مرحله حذفی قضاوتی ندارم و من بعد از پایان مرحله حذفی به ایران بر میگردم. فقط احتمالا یک بازی کمک داور ذخیره می باشم.
من تمام توانایی خودمو به کار گرفتم تا نماینده خوبی برای داوری کشورم باشم. از اینکه در این راه موفق بودم یا نه دیگران باید نظر بدهند.
من هیچ وقت خودم رو برتر از دیگر کمک داوران کشورم ندانسته و نمی دانم. فقط باید بگویم تمام تلاش خودمو کردم و خوشحالم که توانستم یک روحیه تازه در جمع داوری کشور بوجود بیاورم.
همین جا لازم می دانم از تمام کسانی که در دوران داوری بنده در این راه منو کمک کردن از پیشکسوتان داوری تا پایین ترین رده داوری تشکر و قدردانی کنم و از اینکه نتوانستم بیشتر از این قضاوت کنم از همه عذر خواهی می کنم.

با تشکر
حسن کامرانی فر
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد