داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

کامرانی‌فر: گل مجیدی آفساید بود

حسن کامرانی‌فر در مورد تقدیر و تشکر مسئولان باشگاه ذوب‌آهن از او اظهار داشت:

از این موضوع بی‌اطلاع بودم اما در هر صورت از مسئولان و هیات فوتبال اصفهان تشکر می‌کنم. یک نکته را باید اینجا اعلام کنم که من به جام جهانی رفته‌ام و هم اکنون بازگشته‌ام و می‌خواهم داوری خود را ادامه دهم. هیچ انتظاری از مسئولان باشگاه‌ها ندارم و جام جهانی تمام شده و حالا باید ادامه راه را در نظر گرفت.

وی ادامه داد: ضمن تشکر از مسئولان باشگاه ذوب‌آهن امیدوارم در آینده با این مسائل روبرو نشوم و بتوانم کار خود را ادامه دهم هرچند که می‌دانم مسئولان به من لطف دارند و تقدیر و تشکر انجام می‌دهند.

کامرانی‌فر در مورد صحنه‌ای که فرهاد مجیدی گلی را به ثمر رساند اما مردود اعلام شد خاطرنشان کرد: نمی‌دانم تصاویر تلویزیونی چگونه صحنه را نشان داد اما من در زاویه‌ای که بودم مشخص بود زمانی که بازیکن استقلال، پاس داد فرهاد مجیدی در آفساید بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد