داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

افشاریان:‌ استقلالی‌ها از مبعلی بپرسند که گل‌شان مردود بود یا نه

خداداد افشاریان در مورد ادعای باشگاه استقلال مبنی بر اینکه گل مجیدی در دیدار با ذوب آهن به اشتباه مردود اعلام شد، اظهار داشت:

این مهاجم صد در صد در آفساید قرار داشت. او قبل از استارت در آفساید بود ولی در صحنه آخر این طور به نظر می‌رسد که گل او آفساید نبوده است.

وی ادامه داد: در این صحنه حسن کامرانی‌فر کمک داور بود که اوج داوری ایران و حتی فوتبال دنیاست و از پرچمی که او زده نمی‌توان خرده گرفت.

داور دیدار استقلال و ذوب آهن یادآور شد: در مورد گل مبعلی نیز باید بگویم ۲۰ ثانیه قبل از آنکه او به توپ ضربه بزند سوت زده بودم و اعلام خطا کردم. به خاطر خطایی که خلعتبری انجام داد به او اخطار هم دادم. بهتر است مسئولان باشگاه استقلال از خود ایمان مبعلی در این زمینه سؤال کنند که آیا گل او درست بود یا نه. حتی دروازه‌بان حریف توپ را با دست نگرفت.

افشاریان تأکید کرد: اگر قرار است تاوان پیروز نشدن استقلال را در این هفته من بدهم آن را می‌پذیرم. من استقلالی‌ها را دوست دارم اما واقعیت این است که در این دیدار حق به حق‌دار رسید و هیچ اتفاقی از دید تیم داوری پنهان نبود.

وی در مورد شکایت باشگاه استقلال از تیم داوری گفت: هر کسی می‌تواند شکایت کند. استقلالی‌ها برای من عزیز هستند اما مشکلی در داوری دیدار با ذوب آهن وجود نداشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد