داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

سطح داوری از سطح برگزاری رقابت‌های لیگ فوتبال بانوان بالاتر است

لیولتی جان گفت: 

سطح داوری در لیگ برتر فوتبال بانوان، از سطح برگزاری رقابت‌ها بسیار بیشتر بود.
لیولتی جان، ناظر چینی کنفدراسیون فوتبال آسیا که برای بررسی عملکرد و داور بین المللی ایرانی حضور یافته،بعد ازمشاهده عملکرد داوران ایرانی حاضر در لیگ برتر فوتسال بانوان گفت:متأسفانه سطح بازی مسابقات برگزار شده،در لیگ برتر فوتبال بانوان بسیار پائین است و من فکر نمی‌کردم بازی‌ها در این سطح برگزار شود.
وی افزود: هرقدر سطح برگزاری رقابت‌ها پایین باشد،داوران نمی‌توانند از دانش و تجربه واقعی خود استفاده کنند و این دو موضوع رابطه مستقیم با یکدیگر دارد.
لیولتی جان تصریح کرد: فکر می‌کنم یکی از دلایل پایین بودن سطح مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان، برگزاری تعداد کم مسابقات است.بطور حتم با افزایش تعداد مسابقات،سطح کیفی رقابت‌های لیگ بالا رفته و تیم‌ها می‌توانند به کسب تجربیات بیشتر پرداخته و دانش خود را بالاتر ببرند.
وی خاطرنشان کرد: در یک نگاه کلی، سطح کیفی عملکرد داوران حاضر در لیگ برتر فوتبال بانوان از سطح برگزاری رقابت‌ها بسیار بالاتر بوده و من از عملکرد دو داور بین المللی حاضر در این رقابت‌ها در مجموع رضایت دارم.
لیولتی جان افزود: متأسفانه سطح استادیوم‌هایی که در آن بانوان به انجام فعالیت‌ می‌پردازند، نیز بالا نیست و باید مسئولان امر در این خصوص نیز تمهیداتی بیندیشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد