داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

دو گل از 3 گلی که آفساید گرفتند سالم بود

image

پیروانی:قضاوت داور و خشونت بازیکنان باعث تساوی در این بازی بود

غلامجسین پیروانی ، سرمربی تیم امید ایران پس از دیدار ایران و سنگاپور ، در کنفرانس مطبوعاتی پس از پایان بازی ، تساوی تیمش در اولین دیدار را  عدم قضاوت خوب داور و خشنونت بازیکنان در هنگام بازی دانست.


به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال ،‌ غلامحسین پیروانی-سرمربی تیم ملی امید د راین کنفرانس گفت:بازیکنان ایرانی ،  امروز خیلی خوب نبودند .گرما و رطوبت و هوای شرجی روی بازی ملی پوشان هم اثر گذاشت و داور در این مسابقه خوب قضاوت نکرد و همه دیدند که چه اتفاقی افتاد.باید دو بازیکن سنگاپور اخراج می شدند.دو گل از سه گلی که داور برای ما آفساید اعلام کرد،سالم بود و این نوع قضاوت روی بازیکنان تاثیر منفی گذاشت.اگر در بازی بعدی داوری خوب باشد مطمئنا ما به حقمان خواهیم رسید وخوب ظاهر می شویم . اما من یک سرمربی ام و به قضاوت داور احترام می گذارم.

 پیروانی در پایان گفت:« همانطور که مشخص است فوتبال درکشورهای آسیایی و به خصوص آسیای شرقی پیشرفت کرده  واین به نفع حضور ماست. ما هم تمام تلاشمان حضوری موفق در این تورنمنت است.اما باز هم تاکید می کنم  و معتقدم خشونت بازیکنان وقضاوت بد داور بازی باعث شد تا ایران برنده بازی نباشد.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد