داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

کمالوند: “ترکی” گل درست ما را آفساید گرفت

 سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل استقلال با انتقاد از عملکرد محسن ترکی، داور مسابقه اظهار کرد:

بازی بسیار خوبی بود و هر دو تیم نمایش خوبی از خود نشان دادند اما من از نتیجه اصلا راضی نیستم چرا که موقعیت‌های ما خیلی خوب بود و ما می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم.

 کمالوند ادامه داد: عملکرد ما در نیمه دوم بسیار بهتر از نیمه اول بود و موقعیت‌های زیادی نیز در این نیمه به دست آوردیم. به بازیکنانم گفته بودم که اگر استقلال موقعیتی داشته باشد، آن‌ را گل می‌کند، کما این که گل میداودی نیز همین گونه به ثمر رسید.

سرمربی تراکتورسازی در مورد داوری بازی نیز گفت: من با وجود احترامی که برای محسن ترکی قائل هستم اما در دو صحنه به عملکرد وی اعتراض دارم. یکی آن صحنه‌ای که کرنر باید به سود ما اعلام می‌شد اما اوت گرفته شد و دیگری هم گلی بود که ما به ثمر رساندیم که من بعید می‌دانم آن صحنه آفساید بوده باشد. اگر این گونه باشد و گل ما درست بوده باشد، دو امتیاز را به همین راحتی از ما گرفته‌اند. من انتظار داشتم که داوری امروز، بهتر از این باشد. ضمن اینکه از هواداران خوب خود که امروز نیز ما را تنها نگذاشتند، تشکر می‌کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد