داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

غیاثی: شاید راهنمایی غلط عنایت باعث تصمیم اشتباه سخندان شد

کارشناس داوری فوتبال گفت: شاید راهنمایی غلط عنایت باعث تصمیم اشتباه سخندان شد و او گل تراکتورسازی را آفساید اعلام کرد.

رضا غیاثی درباره قضاوت روز گذشته محسن ترکی و رضا سخندان کمک داور اول مسابقه تراکتورسازی و استقلال اظهار داشت: قضاوت ترکی در این مسابقه قانونی و درست بود. وی در این دیدار تسلط کافی به بازی داشت و هیچ گاه بازی از دست او خارج نشد و با وجود جوی که در ورزشگاه بود تحت تاثیر قرار نگرفت. تمام کارت های داده شده در این مسابقه نیز درست بود.
وی افزود: در مورد رضا سخندان هم باید بگویم او به حق به عنوان یکی از کمک داوران جام ملت های آسیا انتخاب شده است. او درحالی که یکی از بهترین های ایران است دیروز در یک صحنه اشتباه بزرگی مرتکب شد و گلی که علیزاده در دقیقه ۶۶ به ثمر رساند را آفساید اعلام کرد.
غیاثی تصریح کرد: شاید به دلیل تشنجات ایجاد شده بعد از دربی و راهنمایی های غلط عنایت رئیس کمیته داوران که هنوز هم به سختی حاضر است بپذیرد گل درست پرسپولیس، آفساید اعلام شده، سخندان تحت تاثیر قرار گرفته و روی بحث روانی باعث شده این تصمیم را بگیرد.
رئیس اسبق کمیته داوران تاکید کرد: برای من هم قابل قبول نیست که چرا باید سخندان چنین اشتباهی کند. از هر کمک داوری باید توقعی داشت و از سخندان چنین اشتباهی بعید بود. او یکی از بزرگان کمک داوری در ایران است. شاید من در تصمیماتی که می گیرم شک داشته باشم اما در مورد او این شک وجود ندارد.
غیاثی در مورد ناراحتی باشگاه تراکتورسازی از این تصمیم و شائباتی که وجود دارد، گفت: اصلا نباید این تصمیم را عمدی خواند. اشتباه داوری اجتناب ناپذیر است. محسن ترکی هم در آن صحنه نمی توانست نظر بدهد چون اعلام آفساید جزء وظایف کمک اول او بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد