داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

محمود رفیعی در پاسخ به انتقاد تند دایی

داور بازی پرسپولیس برابر نفت تهران در پاسخ به انتقادهای دایی گفت: دایی نظرش را گفته اما این رسم مصاحبه و حرف زدن نیست.

 

محمود رفیعی درباره انتقادهای دایی و به ویژه آنجایی که سرمربی پرسپولیس او را متهم به ناآمادگی بدنی کرده بود، گفت: من به همراه یکسری داوران در هفته شصت کیلومتر در جنگل‌های سرخه حصار در شرق تهران می‌دوم. دایی جنگل سرخه حصار را به خوبی می‌شناسد. او زمانی به همراه جلال چراغپور در تیم بانک تجارت در آنجا تمرین می‌کرد. این که او چه گفته به خودش ربط دارد، اما معتقدم این رسم مصاحبه نیست. ضمن این که باید بگویم برنامه‌های تمرینی من سر جایش است و من تمرینات مداوم و منظمی را انجام می‌دهم. وی افزود: من ارتباط خوبی با بازیکنان پرسپولیس دارم. امیرحسین فشنگچی محصل خود من بوده است. بازیکنان پرسپولیس دیروز می‌گفتند شما انگلیسی قضاوت می‌کنید. درباره آن صحنه پنالتی که دایی معترض است باید بگویم وقتی بازیکن پرسپولیس و بازیکن نفت در کورس بودند بازیکن نفت به یک باره سر توپ زد و بازیکن پرسپولیس از ناحیه بالاتنه یک لحظه جلوی بازیکن نفت را گرفت. به همین خاطر آن صحنه را پنالتی اعلام کردم. هنوز فیلم بازی را ندیدم، اما اعتقادم این است که در آن صحنه پنالتی رخ داده است. رفیعی ادامه داد: من بلد نیستم با جو استادیوم و تماشاگر قضاوت کنم. برایم فرقی نمی‌کند در انزلی قضاوت می‌کنم یا در آزادی. خدا شاهد است آنچه را ببینم قضاوت می‌کنم البته منکر اشتباهاتم نیستم. علی دایی از دقیقه یک بازی استرس داشت و دیدید آخر بازی دوباره به داوری بازی پرسپولیس استقلال بازگشت. در شرایطی دایی به داوری معترض بود که بازیکنان در زمین هیچ کاری به من نداشتند. وی با بیان این که آخرین بازی دایی را در فوتبال من قضاوت کردم، گفت: قرعه به نام من خورد و آخرین دیداری که دایی بازی کرد را من قضاوت کردم. تردیدی نیست که دایی بازیکن بزرگی بوده و آقای گل فوتبال دنیا به حساب می‌آید اما این رسمش نیست که در پایان هر بازی او به داوری‌ها معترض شود. به اعتقاد من دیدار بسیار خوب و محکمی بود. من در این فصل دیداری اینچنین محکم را قضاوت نکرده بودم و از داوری‌ام راضی هستم. اما در نهایت هر آنچه که کمیته داوران کمیته داوران بگوید برای من حجت است و پس از اعلام نظر کمیته داوران من هیچ بحث دیگری ندارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد