داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

رفعتی: بخشی‌زاده خودش دروغ می‌گوید، گفتم پنالتی باید تکرار شود

داوود رفعتی، در مورد اینکه او در تست داوری ازبکستان رد شده و در آن کلاس شرکت نداشته، گفت:

پیش از رسیدن به ازبکستان دچار مسمومیت غذایی شدم و نتوانستم در تست شرکت کنم. دکتر حداد حسین دکتر دپارتمان AFC نیز که اهل بحرین است، بیماری من را تائید کرد و به AFC نامه نوشت که به دلیل بیماری نتوانستم در تست حضور پیدا کنم. در نهایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه فدراسیون فوتبال اعلام کرد با توجه به بیماری این کمک داور پول بلیت هواپیمای وی را فدراسیون باید پرداخت کند اما من در کلاس‌های داوری ازبکستان حضور داشتم و شرکت کردم.

رفعتی در مورد اینکه سعید بخشی‌زاده اعلام کرده که او در فرودگاه به داور مسابقه گفته که ضربه پنالتی باید تکرار می‌شده، گفت: ایشان در فرودگاه به من گفت ای کاش بر روی تکرار ضربه پافشاری می‌کردی. من در همان زمان مسابقه به او گفتم که باید ضربه تکرار شود اما هیچ واکنشی نسبت به رد یا قبول گل مس نشان ندادم و این دروغ محض است که من پرچم زدم.
وی تاکید کرد: داور مسابقه نیز توپ را به قصد تکرار ضربه به محوطه جریمه ذوب‌آهن برد اما به دلیل آنکه بازیکنان و سرمربی این تیم به طرف او هجوم بردند تمرکزش را از دست داد. منصور ابراهیم‌زاده گفت در کنفدراسیون فوتبال آسیا به ما گفته‌اند که اگر چنین اتفاقی افتاد باید ضربه آزاد غیرمستقیم زده شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد