داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

شفق: شهبازی دبیر کمیته داوران می‌شود


ناصر شفق در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد اینکه کمیته داوران فدراسیون فوتبال اکنون رئیس و مسئولی ندارد و این سمت به او پیشنهاد شده، گفت: 

طبق اساسنامه فدارسیون فوتبال یکی از اعضای هیات رئیسه باید رئیس کمیته داوران شود اما صلاح نمی‌دانم که چنین سمتی را قبول کنم. با توجه به مسئولیتی که مهدی تاج در فدارسیون دارد ایشان می‌تواند نظارت عالیه بر کمیته داوران داشته باشد و مصطفی شهبازی نیز دبیر کمیته داوران خواهد شد. البته این مسئله باید به تایید هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برسد.
وی در مورد اینکه ریاست کمیته داوران به او پیشنهاد شده یا نه گفت: چنین پیشنهادی مطرح شد اما صلاح نمی‌دانم چنین سمتی را در فدراسیون قبول کنم. تصور می‌کنم هیات رئیسه فدراسیون هفته آینده و بعد از دیدار با کره شمالی تشکیل جلسه بدهد و وضعیت کمیته داوران مشخص شود زیرا کفاشیان شنبه شب به ایران بازخواهد گشت.
شفق افزود: قرار است کمیته داوران شورایی اداره شود و بزرگان و پیشکسوتانی چون فریدون اصفهانیان، حسین عسگری، هوشنگ نصیرزاده، محمد فنایی و دیگر پیشکسوتان داوری در این شورا حضور داشته باشند. البته پیشنهادهای زیادی در مورد اعضای این شورا به هیات رئیسه فدراسیون رسیده اما هنوز اعضای آن قطعی مشخص نشده‌اند.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به سرعت زیاد در فوتبال گفت: باید در عرصه داوری از تکنولوژی استفاده کرد و مجامع بین المللی باید در این زمینه دست به کار شوند زیرا فوتبال اکنون با دهه‌های گذشته تفاوت‌های بسیاری دارد و سرعت و قدرت در آن حرف اول را می‌زند.
شفق در مورد اینکه چرا همراه سایر اعضای فدارسیون فوتبال به قطر سفر نکرده است گفت: من نذر کرده‌ام پس از صعود ایران به مرحله نیمه نهایی و فینال به قطر بروم و بازی‌ها را از نزدیک تماشا کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد