داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

ترکی نیاز به حمایت و روحیه دارد

داور و ناظر بین المللی فوتبال کشورمان با تاکید بر اینکه نباید با برخی اظهارنظرهای نسنجیده تصمیماتی که هنوز اشتباه بودن آن تایید نشده به تخریب داور کشورمان بپردازیم، تصریح کرد:

محسن ترکی در شرایط حساس فعلی بیش از هر چیز نیاز به حمایت و آرامش روحی و روانی دارد.

مسعود مرادی با بیان این مطلب افزود: بنده شخصا بارها در قضاوت‌های بین المللی در چنین شرایط سختی قرار گرفته‌ام و می دانم در این لحظات داور بیش از هر چیز نیاز به تمرکز و آرامش روحی و روانی دارد و نباید با برخی اظهارنظرهای نسجیده و احساسی به تخریب داور بین‌المللی فوتبال کشورمان بپردازیم.

وی در ادامه افزود: هنوز هیچگونه اظهارنظری مبنی بر درستی یا اشتباه تصمیمات ترکی در دیدار ژاپن و سوریه اعلام نشده و به اعتقاد من انتخاب او برای قضاوت‌های آینده این تصمیمات را تایید یا رد خواهد کرد و بهتر است تا قبل از اعلام نظرAFC از هرگونه پیش داوری در این زمینه پرهیز کنیم.

وی با بیان اینکه نباید با طرح مسائل شخصی و تخریبی روحیه داور بین المللی فوتبال کشورمان را تضعیف کنیم، اظهار داشت: بهتر است قضاوت نهایی در مورد تصمیمات محسن ترکی را به AFC واگذار کنیم و در داخل کشور با مطرح کردن برخی اظهارنظرهای تخریبی روحیه این داور جوان کشورمان را تخریب نکنیم.

مرادی در پایان گفت: به عنوان یک ایرانی وظیفه داریم از این داور خوب کشورمان حمایت کنیم چرا که تخریب او جز لطمه به داوری فوتبال ایران در عرصه بین المللی فایده دیگری ندارد.

محسن ترکی در دیدار تیم‌های ژاپن و سوریه با اعلام دو ضربه پنالتی و اخراج دو بازیکن از زمین مسابقه قضاوت بحث برانگیزی داشت و اظهارنظرهای موافق و مخالف بسیاری را در بین کارشناسان داوری داخل و آسیایی را برانگیخت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد