داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

مرادی از صحنه داوری فوتبال خداحافظی کرد


داور بین المللی فوتبال ایران که سالهای تلخ و شیرین زیادی در عرصه های داخلی و خارجی داشت پس از تغییراتی که به تازگی در کمیته داوران فدراسیون فوتبال صورت گرفته است، برای همیشه از صحنه داوری فوتبال خداحافظی کرد.

بمسعود مرادی پس از 11 سال حضور در لیست داوران الیت 10 دی ماه گذشته از قضاوت های بین المللی بازنشسته شده بود ولی طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال حداکثر تا سه سال آینده این امکان را داشت که در مسابقات داخلی و لیگ برتر به قضاوت بپردازد اما او تصمیم گرفت به قضاوت در مسابقات داخلی نیز پایان دهد و به همین دلیل رسما از قضاوت خداحافظی کرد.

مرادی قرار است در کلاس توجیهی داوران که روز پنجشنبه در آکادمی فوتبال برگزار خواهد شد، علاوه بر مطرح کردن مسائلی در مورد داوری فوتبال ایران، دلایل خداحافظی زودهنگامش از قضاوت های داخلی را نیز اعلام کند. قرار است در این مراسم مسعود عنایت رئیس پیشین کمیته داوران نیز حضور داشته باشد که البته این حضور بیشتر به خاطر خداحافظی مسعود مرادی خواهد بود.

کناره گیری پیش از موعد مسعود مرادی بی ارتباط با تغییرات اخیرکمیته داوران نبوده است. مرادی روز دوشنبه گذشته نیز در نشستی ویژه با علی کفاشیان شرکت کرد و پیرامون وضعیت داوری و کمیته داوران با وی بصورت مفصل گفتگو کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد