داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

اعضای جدید کمیته داوران تا هفته آینده معرفی می‌شوند

سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال از پیشنهاد و معرفی اعضای جدید کمیته داوران به هیئت رئیسه فدراسیون ظرف یک هفته آینده خبر داد.

حسین عسگری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اعلام این خبر افزود: اعضای کمیته داوران از بین چهره‌های خوشنام و با سابقه داوری فوتبال کشور که از مقبولیت و تجربه اجرایی برخوردارند، انتخاب خواهند شد و تلاش داریم با انتخاب یک تیم قوی و باتجربه بتوانیم در بخش تئوری و عملی در جهت ارتقاء داوری فوتبال کشور و رفع تنش‌های موجود گام برداریم.

عسگری یادآور شد: اعضای جدید کمیته داوران از میان پیشکسوتان داوری انتخاب خواهند شد و هیچیک از اعضای قبلی کمیته داوران در آن حضور ندارند.

وی در خصوص اعضای دپارتمان کمیته داوران اظهار داشت: در حال حاضر یدالله سلیمانی مسئولیت دبیری کمیته داوران را برعهده دارد و آقایان ابوطالب طاهریان و غلامرضا سلیمانی در بخش فوتسال و چیدمان داوری با کمیته داوران همکاری می کنند.

سرپرست کمیته داوران با تاکید بر اینکه درحال حاضر چینش تمامی داوران لیگ برتر و لیگ دسته اول بطورمستقیم زیر وی انجام می شود، اظهار داشت: شخصا بر قضاوت تمامی دیدارهای لیگ برتر و دسته اول نظارت مستقیم دارم و داوران این مسابقات را خودم انتخاب می کنم ضمن اینکه بر چیدمان سایر مسابقات نیز نظارت دارم و تصمیم نهایی درباره داوران این مسابقات را پس از مشورت با همکارانم اتخاذ می کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد