داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

لغو ابلاغ ترکی ارتباطی به جام ملت‌ها ندارد

سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال تاکید کرد: لغو ابلاغ داوری محسن ترکی در لیگ قهرمانان آسیا هیچگونه ارتباطی عملکرد او در جام ملت های آسیا ندارد و اینها تنها جو سازی علیه داوران فوتبال کشور است .

جابجایی داوران یک امر کاملا عادی است که در همه جای دنیا حتی در لیگ خودمان اتفاق می افتد و برخلاف برخی جوسازی ها لغو این ابلاغ دلیلی بر عملکرد ضعیف ترکی در جام ملت‌های آسیا ندارد.

عسگری تصریح کرد: رئیس ژاپنی دپارتمان کمیته داوران آسیا روز گذشته با من تماس گرفت و صراحتا اعلام کرد که این جابجایی ربطی به قضاوت ترکی در دیدار سوریه و ژاپن نداشته است.

سرپرست کمیته داوران یادآور شد: ابلاغ محسن ترکی قبل از جام ملتها به وی اعلام شده بود ولی با توجه به اینکه او یک مسابقه دوستانه بین عراق و سوریه را قبل از جام ملت ها قضاوت کرده بود و سوری ها در آن مسابقه نتیجه نگرفته بودند و نسبت به داوری ترکی اعتراض داشتند و پس از آن حوادث مسابقه سوریه و ژاپن پیش آمد ، کمیته داوران AFC با توجه به حساسیت سوری ها بر روی ترکی ترجیح داد تا این مسابقه را به داور دیگری واگذار کند.

وی با بیان اینکه متاسفانه عده ای برخلاف منافع ملی تلاش می کنند تا این موضوع را به عملکرد محسنن ترکی در جام ملت ها نسبت دهند ، اظهار داشت : این گونه مسائل مشخص می کند چه کسانی دوست و دلسوز داوری هستند و چه کسانی دشمن داوری .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد