داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

شکایت از محمد خاکپور به کمیته انضباطی/ اشتباهات تاثیرگذار داوری دیده ن

سرپرست کمیته داوران فدراسیون ضمن مطلوب دانستن قضاوت داوران در هفته بیست و یکم لیگ‌برتر گفت: از محمد خاکپور به خاطر اظهار نظرهایش پس از شکست استیل آذین برابر استقلال به کمیته انضباطی فدراسیون شکایت می‌کنیم.

حسین عسگری در مورد دیدار عملکرد داوران دیدارهای استقلال با استیل آذین و شهرداری تبریز با مس کرمان گفت: تا آنجایی که گزارش ناظران به دستمان رسیده و صحبت‌هایی که با آنها داشتیم، کار داوران در دو بازی روز یکشنبه خوب بوده و اشتباهاتی تاثیرگذار در این دیدارها رخ ندا که تیمی از آن متضرر شده و جنجالی پیش بیاید.

وی همچنین تاکید کرد: طبق آیین نامه داوری فیفا زمانی که اشتباهات تاثیرگذار در قضاوت داوران وجود نداشته باشد و جنجالی پیش نیاید، عملکرد داوران خوب ارزیابی می شود.

سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره اظهارنظر محمد خاکپور که شکست تیمش را گردن داوران انداخته بود، افزود: همانطور که قبلا گفته بودیم هرگاه اظهارنظری خارج از حیطه وظایف اختیارات مربیان و بازیکنان درباره داوری مطرح شود، از مطرح کننده آن به کمیته انضباطی شکایت می‌کنیم، به همین دلیل کمیته داوران از محمد خاکپور به کمیته انضباطی شکایت می‌کند.

وی اضافه کرد: با این شیوه مخالفیم هر مربی که تیمش شکست می‌خورد، داور را مقصر باخت تیمش بداند، آیا تا به حال دیده‌اید یک مربی بگوید بر اثر اشتباه داوری یک بازی را برده ایم؟

عسگری در پایان آمادگی بدنی داوران را خوب ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه همانطور که در تست بدنی هم مشخص بود داوران وضعیت خوب و آمادگی بدنی مطلوبی دارند و درست مانند بازیکنان تیم‌ها در نیم فصل تمریناتشان را انجام داده‌اند. البته باید از این به بعد بین تعطیلات فصل و نیم فصل کمیته داوران فدراسیون فوتبال تدبیری بیانیشد که داوران با حضور در سالن بدنسازی مجهز کمپ تیم‌های ملی و استفاده از زمین‌های چمن این کمپ تمرینات بدنی‌شان را انجام دهند که در این مورد اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد