داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

داوری فوتبال

نوشته شده توسط رضا عبدوس داور ملی فوتبال از سمنان

عسگری: ممبینی دو بازیکن را اخراج نکرد؛ یک پنالتی هم نگرفت


  حسین عسگری در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال در مورد دیدار استقلال و سپاهان اظهار داشت: 

غیر از بازی سپاهان و استقلال در ورزشگاه فولاد شهر که متاسفانه ممبینی قضاوت خوبی نداشت و ما انتظار داشتیم به خاطر تجربه بالای او در داوری بهتر قضاوت می کرد، در دیگر بازی ها براساس گزارش ناظران داوری تا این لحظه اشتباهات تاثیرگذاری در دیگر بازی ها گزارش نشده است. البته در بازی استقلال و سپاهان، ممبینی در 2 صحنه باید خسرو حیدری از سپاهان و همین طور حنیف عمران زاده از استقلال را اخراج می کرد و باید یک پنالتی هم در دقیقه 48 به نفع تیم استقلال می گرفت اما در کل قضاوت های داوران خوب بود گرچه داوران همیشه اشتباهات دارند درست مثل بازیکنان اما مهم این است که داوران اشتباهات تاثیرگذار در نتیجه بازی نداشته باشند.

وی درباره بازی دیروز پرسپولیس با فولاد گفت: داور بازی قضاوت خوبی انجام داد و نتیجه بازی نشان می دهد که گلایه مجید جلالی از داوری بی مورد است. سوال من این است چرا دیوار داوران آنقدر کوتاه است که هر تیمی که می بازد سرمربی اش داور را مقصر می داند و اشتباهات بازیکنانش را در دریافت گل در نظر نمی گیرد. متاسفانه پس از بازی استقلال و سپاهان در اصفهان، امیر قلعه نویی براساس آنچه که در خبرگزاری ها آمده خطاب به داور بازی گفته است "شرافتت کجاست ؟ " که ما در نامه ای به کمیته انضباطی که مرجع رسیدگی به این قبیل موارد است از سرمربی سپاهان شکایت کرده ایم ضمن اینکه گزارش ناظر بازی و داور بازی هم قرار است درباره این بازی و این صحنه بیاید که آن را هم ارائه خواهیم کرد.

عسگری ادامه داد: بازی های لیگ، هفته به هفته چه در بالا و چه در پایین جدول حساس تر می شود و خوشبختانه قضاوت داوران در مجموع طوری بوده که اشتباهات تاثیرگذار هم وجود نداشته است.
وی درباره بخشش سعید بخشی زاده گفت: به هر جهت این حکم در زمانی صادر شده که من در کمیته داوران نبودم، اما ما به بخشی زاده داوری وسط نداده ایم و او داور چهارم بوده است. ضمن اینکه در هفته آینده او یک قضاوت بین المللی دارد و باید روحیه اش را بازیابی کند. البته من اعلام می کنم که از این پس حتی اگر داور در بدترین شرایط قضاوت کند ما داور و کمک داور محروم را اعلام نمی کنیم.

عسگری در پایان درباره انتخاب داور دربی گفت: هنوز برای انتخاب داور دربی زود است اما ما 4 - 5 داور داریم که می توانند دربی را به خوبی قضاوت کنند ، البته ما باید تا هفته قبل از دربی صبر کنیم و اتفاقات را بسنجیم چرا که باید بهترین و با تجربه ترین داور را در شرایط داربی 10 فروردین ماه انتخاب کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد